خیز پیکان به سوی صدر جدول در روز دوئل طلایی‌پوشان ایران


دیدار تیم های فوتبال سپاهان و صنعت نفت آبادان

در نخستین روز هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان میهمان استقلال خوزستان خواهد بود که در صورت پیروزی می‌تواند موقتا صدرنشین لیگ برتر شود.

به گزارش سادس، قطار لیگ برتر فوتبال ایران در حالی وارد ایستگاه سیزدهم خود می‌شود که ۴ بازی این هفته در روز جمعه برگزار خواهند شد.

تراکتورسازی – سپیدرود، ساعت ۱۵:۳۰ ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی

قرمزپوشان شهر تبریز در حالی میزبان سپیدرود هستند که دوشنبه شکست سنگینی را در دیار زاینده‌رود مقابل سپاهان تجربه کردند. کسب نتایج نه چندان مناسب تراکتورسازی موجب شده این تیم وضعیت خوبی را در جدول رده‌بندی نداشته باشد و با ۱۲ امتیاز از ۱۲ بازی در رده سیزدهم قرار دارد اما سپیدرود نیز وضعیت چندان مناسبی ندارد با همان تعداد بازی و همان تعداد امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوازدهم قرار گرفته است. شاگردان نظرمحمدی هفته گذشته در لحظات پایانی با نتیجه دو بر یک قافیه را به ذوب‌آهن باختند اما برای تقابل با تراکتورسازان تاثیرگذارترین بازیکن خود یعنی حسین ابراهیمی را بعد از اتمام محرومیتش در اختیار خواهد داشت.

پدیده – نفت تهران، ساعت ۱۵:۴۵ ورزشگاه ثامن

مهاجری و درخشان در حالی در هفته سیزدهم به هم رسیدند که شرایط دو تیم با هم متفاوت است. پدیده با تساوی مقابل پرسپولیس در آزادی به مشهد بازگشته است تا سه امتیاز خانگی را از نفتی بگیرد که حال و روز خوبی ندارد و پس از حذف از آسیا، حالا در حال سقوط به منطقه خطر جدول رده‌بندی است. شاگردان درخشان روز دوشنبه با یک گل مغلوب سایپا شدند تا با کسب ۱۲ امتیاز از ۱۲ بازی در رده چهاردهم جدول قرار بگیرند. پدیده نیز با ۱۸ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

استقلال خوزستان – پیکان، ساعت ۱۶:۴۵ ورزشگاه غدیر اهواز

مجید جلالی هفته گذشته و پس از هفت پیروزی متوالی مقابل صنعت نفت آبادان متوقف شد اما با این نیت پا به میدان خواهند گذاشت که انتقام زردهای آبادان را از دیگر تیم خوزستانی یعنی استقلال این استان بگیرند. جلالی که در این فصل همانند فصل گذشته نتایج خوبی با پیکان گرفته است نیم نگاهی نیز به  دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس دارد تا در صورت تساوی آن دو تیم صدر جدول را تجربه کند. پیکان اکنون با ۲۴ امتیاز از ۱۲ بازی در رده سوم قرار دارد و تنها یک امتیاز با پارس جنوبی صدرنشین فاصله دارد.

در سوی دیگر میدان اما شاگردان ویسی اوضاع خوبی ندارند و در منطقه سقوط قرار دارند. گرفتن تنها ۱۰ امتیاز پس از گذشته ۱۲ هفته برای تیمی که دو سال قبل قهرمان ایران شد، نشان‌دهنده آن است که استقلال خوزستان نیز راه دیگر تیم آبی‌پوش خوزستان یعنی استقلال اهواز را در پی گرفته است.

صنعت نفت آبادان – سپاهان، ساعت ۱۶:۴۵ ورزشگاه تختی آبادان

دوئل طلایی‌پوشان ایران زمانی برگزار خواهد شد که دو تیم در وضعیت خوبی قرار دارند. فراز کمالوند که پس از دیدار با پیکان استعفا داده بود، دوباره جمع آبادانی‌ها بازگشت تا در مصاف با سپاهان به روی نیمکت تیمش بنشیند. وجه مشترک این دو تیم علاوه بر زردپوش بودن هر دو، این است که تعداد امتیاز، گل‌زده و گل خورده دو تیم برابر است و هر دو با ۱۴ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارند اما سپاهانی‌ها یک بازی بیش‌تر از حریف خود دارند. آن‌ها موفق شدند دوشنبه نیز تراکتورسازی را با سه گل بدرقه کنند و به روزهای خوب امیدوار باشند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *