اجرای طرح مدیریت پسماند شهرستان شمیرانات از سال آینده


فرماندار شمیرانات از آغاز اجرای طرح مدیریت پسماند شهرستان شمیرانات در سال ۱۳۹۷ خبر داد و افزود: در سال جاری توافقات اجرای این طرح را اخذ خواهیم کرد و از سال آینده شهرداری منطقه یک به عنوان متولی این طرح کار خود را آغاز خواهد کرد.

عزت الله خانمحمدی در گفت‌وگو با سادس، در تشریح ساماندهی و مدیریت پسماند شهرستان شمیرانات گفت: شهرداری منطقه یک تهران طرحی برای ساماندهی پسماند شمیران ارائه کرده است که با جانمایی اجرای این طرح می‌توان زباله‌های دو بخش لواسانات و رودبار قصران را نیز ساماندهی کرد.

وی افزود: جلسه مشترکی با محیط زیست و منابع طبیعی برگزار شد و بازدیدهای میدانی نیز از محل پیشنهاد شده برای اجرای طرح شهرداری منطقه یک انجام شده است و به محض توافق میان محیط زیست و منابع طبیعی پروژه شهرداری منطقه یک اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح، زباله‌های شهرستان شمیرانات در این محل جمع‌آوری و با تکنیک‌های جدید و تکنولوژی روز بدون هیچ گونه عوارض زیست محیطی می‌تواند مدیریت شود. این اقدام در دستور کار جدی فرمانداری شمیرانات قرار گرفته و پیگیر هستیم که هر چه زودتر اجرایی شود.

وی تاکید کرد: مقدمات اجرای این پروژه در سال جاری فراهم خواهد شد اما اجرای آن احتمالا در سال آینده انجام خواهد شد. تلاش می‌کنیم اخذ توافقات دستگاه‌های ذیربط و تنظیم تفاهم‌نامه چند جانبه میان دستگاه‌های ذیربط در سال جاری انجام شود و شهرداری منطقه یک به عنوان متولی کار بتواند از اواخر سال جاری کار خود را آغاز کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *