قاضی: از استقلال و پرسپولیس ۸۰۰ میلیون تومان طلب دارم


محمد قاضی

مهاجم تیم فوتبال پدیده می‌گوید ۸۰۰ میلیون از استقلال و پرسپولیس طلب دارد.

به گزارش سادس، محمد قاضی در جمع خبرنگاران گفت: من ۴۵۰ میلیون تومان از استقلال طلب دارم و حکم اجرای آن نیز در اختیارم است. از پرسپولیس هم ۳۵۰ میلیون تومان طلب دارم که  ۳۰۰ میلیون به صورت حکم اجرا است و ۵۰ میلیون آن نیز به صورت چک است.

او ادامه داد: می‌گویند یک سری اطلاعات غلط به AFC می‌دهند که این چیز جالبی نیست و دیر یا زود مشخص می‌شود. من شخصا از استقلال و پرسپولیس حکم دارم.

قاضی در پاسخ به این سوال که اگر طلب‌تان پرداخت نشود شکایت می‌کنید، گفت: ما به باشگاه و هواداران احترام گذاشته‌ایم. اگر مدیران با احترام و منطقی جلو بیایند و با ما صحبت کنند، می‌شود کاری کرد اما اگر این طور نباشد ما هم مجبور می‌شویم از روش دیگری استفاده کنیم.

او در رابطه با بازی امروز تیم پدیده مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی را انجام دادیم. هدف ما گل نخوردن بود چرا که در بازی‌های گذشته زیاد گل می‌خوردیم. در نیمه دوم فشار پرسپولیس بر روی تیم ما بیشتر شد.

مهاجم پدیده در پاسخ به این سوال که آیا تیم پدیده برای مساوی به تهران آمده بود گفت: نه ما چند موقعیت خوب داشتیم. دقیقه ۹۴ یک موقعیت کاشته داشتیم که می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد. تیم ما امروز خیلی جوان بود. به نظرم در استادیوم آزادی با این شرایط خوب بازی کردیم.

قاضی در رابطه با اینکه بعد از بازی در چند تیم بزرگ به تیم پدیده آمده اظهار کرد: پدیده هم تیم بزرگی است. من همه تلاشم را می‌کنم که برای تیم پدیده موثر باشم چرا که من لباس این تیم را به تن کرده‌ام. من تجربیاتم را در اختیار جوان‌های تیم قرار می‌دهم. ما از پتانسیلی که داریم باید استفاده کنیم تا در نهایت یک تیم باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *