عباسی: مسوولان مشهد کلاه‌شان را بالاتر بگذارند/تیم ما دشمنان زیادی دارد


محمدرضا عباسی

مالک باشگاه سیاه‌جامگان معتقد است تیمش به دلیل خصوصی بودن دشمنان زیادی در فوتبال ایران دارد.

به گزارش سادس، محمدرضا عباسی، مالک باشگاه سیاه جامگان پس از تساوی مقابل استقلال می‌گوید تیم ما پس از ناکامی‌های سریالی توانست مقابل استقلال بازی خوبی را به نمایش بگذارد و ما از این نتیجه راضی هستیم. در این دیدار ۴ بازیکن جوان ما بازی داده شدند و نمایش قابل قبولی ارائه دادند.

او ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و برای پیروزی به میدان آمده بود. ما هم سه امتیاز را می‌خواستیم اما استقلال به دلیل بازیکنان خوبی که داشت، بازی را در اختیار گرفت و فشار بیش‌تری به ما آوردند. تماشاگران از این دیدار راضی بودند و این تساوی باعث شد طلسم ناکامی‌های ما شکسته شود.

مالک سیاه جامگان درباره حواشی این تیم نظیر جادوگری و رمالی و هم‌چنین پلمب شدن این باشگاه قبل از بازی با استقلال توضیح داد: سیاه جامگان تنها تیم خصوصی لیگ ایران است. این طبیعی است که با سیاه جامگان دشمنی صورت بگیرد که یکی از دلایل آن این است که دست ما در جیب خودمان است و کاری به دولت نداریم. این‌ها باید به مسوولان استان گفته شود و این مسوولان باید کلاه خود را بالاتر بگذارند و به جای این که این تیم را تشویق کنند، صبح دیدار به این مهمی باشگاه ما را پلمب می‌کنند. تا ساعت ۱۳:۳۰ مشخص نبود که کارت بازیکنان ما به این دیدار می‌رسد یا نه و جا دارد به خاطر فک پلمب از نیروی انتظامی تشکر کنیم.

عباسی ادامه داد: اما من تا پای جانم و به خاطر این مردم بامعرفت و بامرام پای این باشگاه می‌ایستم و تیمی درست خواهیم کرد که باعث موفقیت فوتبال مشهد شود. در حال حاضر ما کمبود بازیکن داریم اما سعی می‌کنیم به کمک خدا این کمبود بازیکن را در نیم فصل جبران کنیم و در نیم فصل دوم تیم متفاوتی را ببینیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *