خانزاده: مقابل پرسپولیس دستمان بسته بود


محمدرضا خانزاده

مدافع و هافبک تیم فوتبال پدیده معتقدند تیم‌شان عملکرد خوبی را جلوی پرسپولیس به نمایش گذاشتند.

به گزارش سادس، محمد خانزاده مدافع تیم فوتبال پدیده پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود. بعد از وقفه‌ای طولانی، بازی شادابی خوبی نداشت. دست تیم ما هم خالی بود و  پنج بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم.

او ادامه داد: پرسپولیس تیم خوب و قدرتمندی است و تیم اول ایران و آسیاست. مصدومیت من پیش از بازی با پارس جنوبی بود و دستم شکست و مجبور به جراحی شدم. پس از بازگشتم دوباره مصدوم شدم و با هماهنگی که با پزشکان تیم ملی داشتم، باید خود را آماده می‌کردم.

خانزاده اضافه کرد: پرسپولیس خوب بازی کرد زیرا این تیم همیشه پرسپولیس است. بازیکنان ما هم خوب کار کردند و مزد زحمت‌شان را گرفتند.

به گزارش سادس، اکبر صادقی هافبک تیم فوتبال پدیده پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما در روزی که چند بازیکن اصلی خود را نداشتیم در مقابل تیمی چون پرسپولیس عملکرد خوبی داشتیم. در نیمه اول بازی را کنترل کردیم اما طبیعی بود که در نیمه دوم کمی عقب بکشیم.

صادقی اضافه کرد: بازی کمی درگیرانه بود اما بازی خوبی انجام دادیم و یک امتیاز گرفتیم. امیدوارم با کسب سه امتیاز در بازی‌های خانگی بتوانیم این نتایج را جبران کنیم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *