حاجی بیگی: هنوز جایگزین طاهری معرفی نشده است/ دایی عضو خانواده پرسپولیس است


محمدرضا حاجی‌بیگی

یک عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که هنوز برای جایگزینی طاهری تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش سادس، محمدرضا حاجی بیگی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای جایگزینی طاهری تصمیمی گرفته شده است یا خیر؟ گفت‌: خیر. صراحتا می‌گویم که ما با هیچ کس و گروهی هنوز برای جایگزینی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس صحبتی نکرده‌ایم.

او درباره ادامه مدیرعاملی طاهری در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: طاهری چندین بار استعفا داده‌ اما استعفای ایشان پذیرفته نشده است. امروز هیچ صحبتی درباره این که طاهری از باشگاه خواهد رفت یا نه نشد. درباره جایگزینی طاهری نه باشگاه، نه وزارتخانه شخصی را انتخاب نکرده است.

حاجی‌بیگی ادامه داد: ما فقط تصمیم گرفتیم که گرشاسبی را به خاطر این که به مسائل باشگاه آشناست به سرپرستی باشگاه بگذاریم.

او درباره بدهکاری باشگاه و این که علی دایی گفته پرداخت بدهی‌ها انجام نشده نیز توضیح داد: قطعا کارهایی که باید می‌شد صورت گرفته است. اگر پرونده‌ای که هم در این باره مفتوح است، به خاطر قطعی نبودن رای صادره بوده است و کارهایی که باید می‌شده صورت گرفته است. آقای دایی عضو خانواده پرسپولیس است و یقینا مشکلی با باشگاه ندارد و اگر انتظار و حقی دارند هنوز تعیین تکلیف نشده و باید در محاکم در این باره حکمی صادر شود تا باشگاه هم تعهدش را پرداخت کند.

این عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره پرونده پرسپولیس با باشگاه ریزه اسپورت بیان کرد: طارمی حکمش مشخص است و امکان فرجام برای این حکم هم کم است. وکیل باشگاه درباره حق باشگاه در حال پیگیری است و فکر می‌کنم رای مثبتی بگیریم. باشگاه در کارهای قانونی پشت سر بازیکنانش سفت و محکم می‌ایستد اما درباره کارهای غیرقانونی نمی‌توانیم اقدامی انجام دهیم.

حاجی‌بیگی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس با بازیکنی که می‌دانست با ریزه‌اسپورت قرارداد داشته قرارداد جدید امضا کرده است؟ گفت: کاملا این موضوع را رد می‌کنم. طبق بررسی‌های انجام شده طارمی قبلا با پرسپولیس قرارداد داشته و قرارداد بعدی با این بازیکن منعقد نشده است.

ادامه دارد…

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *