نوبخت: تکمیل پروژه قطار شهری قم در بودجه 97 مدنظر قرار می‌گیرد


رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه با اشاره به این‌که با توجه به جایگاه و قطب گردشگری مذهبی بودن استان قم، تکمیل قطار شهری قم یک ضرورت است، گفت: در تصویب بودجه سال 97، بودجه‌ای را برای تکمیل قطار شهری قم در نظر خواهیم گرفت.

به گزارش سادس، محمدباقر نوبخت امشب(یکشنبه) در جمع خبرنگاران قمی گفت: حضور در قم در فواصل مختلف انجام شده است و از بیانات مراجع عظام تقلید بهره برده‌ایم.
وی افزود: در دو سال گذشته و بعد از سفر رئیس‌جمهور به استان قم، این سفر برای پیگیری‌ مصوبات سفر رئیس‌جمهور صورت گرفته است. در این سفر توسعه و پیشرفت استان قم در اولویت برنامه‌ها قرار داشته و در تصویب بودجه سال 97 نیز بودجه‌ای را برای تکمیل قطار شهری قم در نظر خواهیم گرفت.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه بیان کرد: در جلسات با مراجع عظام تقلید، شورای برنامه‌ریزی استان و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین مشکلات و به‌ویژه قطار شهری قم مورد بحث قرار گرفت، چرا که با توجه به جایگاه قم و زائرخیز بودن این شهر و قطب گردشگری مذهبی بودن استان قم در کشور، تکمیل قطار شهری یک ضرورت برای قم است.

وی با اشاره به خسارت دیدن کشاورزان استان قم در فصل سرد سال، گفت: در این زمینه با هماهنگی شورای برنامه‌ریزی و سازمان برنامه و بودجه، امیدواریم این مشکل نیز به‌زودی برطرف شود.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *