ناجا، نيرويي لايق ، بي ادعا، سالم و محبوب در ميان مردم است

ناجا، نيرويي لايق ، بي ادعا، سالم و محبوب در ميان مردم است
استاندار با بيان اينكه پليس در جامعه از جايگاه بزرگي برخوردار است گفت: امروز نيروي انتظامي، نيرويي لايق، بي ادعا، سالم و محبوب در ميان مردم بوده و از كوچك و بزرگ به اين نيرو اعتماد و اتكا دارند.

به گزارش سادس به نقل از خبري پليس، “محسن مهر عليزاده”، در ديدار فرمانده انتظامي و هيئت همراه با وي ضمن تسليت به حادثه ديدگان زلزله غرب كشور و آرزوي صبر و بردباري براي بازماندگان اين حادثه گفت : اميدوارم مردم ايران به مصداق بشر دوستي ، نوع دوستي و مسلمان بودن توفيق ياري رساندن به اين عزيزان را داشته باشند و از اين امتحان الهي سربلند بيرون بيايند.

وي با بيان اينكه اگر همه دستگاه ها به وظايف خود به موقع عمل كنند شاهد كمترين جرايم و ناهنجاري ها در جامعه بوده و بار مسئوليت پليس هم كم مي شود ، تصريح كرد: اعتقاد دارم اگر دستگاه هاي ديگر به وظايف خود به موقع عمل كنند واقعاً نيازي به برخورد هاي پليسي در جامعه نيست.

اين مقام مسئول عنوان داشت : مطمئناً مسائل اجتماعي ، اقتصادي ، سرمايه گذاري و به ويژه فرهنگي مي توانند در سمت و سويي پيش روند كه شاهد حتي يك مورد نا امني و جرم در جامعه نباشيم.

مهر عليزاده خاطر نشان كرد : اعتقاد دارم كه برخورد هاي انتظامي و پليسي در انتهاي اين طيف قرار دارد و اول از همه بايد به مسائل آموزشي در دبستان ها ، دبيرستان ها، اجتماع ، صدا و سيما و آموزش در خانواده ، ايجاد اشتغال و مراكز تفريحي مناسب براي جوانان و اجراي صحيح قوانين درجامعه توجه جدي كرد.

وي در ادامه نيروي انتظامي را نيرويي لايق ، بي ادعا ، سالم و محبوب در ميان مردم توصيف كرد و افزود: امروز مردم نيروي انتظامي را از خود مي دانند و از كودك گرفته تا يك انسان بزرگسال همه به پليس اعتماد و اتكا دارند و پاسخ اين اعتماد و اتكا هم بايستي همراهي ، حمايت و پشتيباني از مردم باشد.

رضايتمندي بالاي مردم اصفهان از خدمات انتظامي

پيش از سخنان استاندار ، سردار” معصوم بيگي”، فرمانده انتظامي استان نيز ضمن تبريك انتصاب وي به استانداري استان اصفهان به ارائه گزارشي از حوزه هاي انتظامي ، ترافيكي و آسيب هاي اجتماعي طي هفت ماهه اخير پرداخت.

اين مقام انتظامي گفت : در هفت ماهه امسال بيش از 19 تن انواع مواد مخدر كشف شده و توفيقاتي خوبي در رابطه با دستگيري و انهدام شبكه هاي قاچاق مواد مخدر و قاچاق كالا، سرقت و كاهش تصادفات فوتي به دست آمده است.

وي از تماس يك ميليون نفر با پليس استان از طريق مراجعه به مراكز انتظامي و يا ارتباط با سامانه 110 خبر داد و گفت: در ارزيابي هاي صورت گرفته بحمد الله رضايتمندي مردم از خدمات ارائه شده توسط نيروي انتظامي استان بسيار بالا است .

وي بر حمايت از نيروي انتظامي تاكيد كرد و افزود: اقتدار نيروي انتظامي توسط يك مجموعه تاثيرگذار بايستي حفظ شود چرا كه اگر اقتدار اين نيرو حفظ نشود نمي تواند ماموريت هاي خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

سردار معصوم بيگي از اجراي طرح جمع آوري معتادان متجاهر در سطح استان طي چند روز اخير خبر داد و گفت: جمع آوري اين افراد با پليس است، اما براي نگهداري آنها با چالش مواجه هستيم و لازم است كه كمپ هاي ماده 16، و كمپ هاي ديگر ، بهزيستي و شهرداري فعال شوند و بايستي گرمخانه ها آماده باشد تا اين طرح به نحو مطلوب به سرانجام برسد.

سردار معصوم بيگي در پایان گفت: اگر چشم انداز استان اين است كه گردشگر خارجي را به يك ميليون نفر و گردشگر داخلي را به 10 ميليون نفر برسد ، اگر سرمايه مي خواهيم به استان بياوريم و اگر قراراست استان ما رونق پيدا كند و هيچ دغدغه اي نداشته باشيم پيش نياز همه اين موارد امنيت است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *