توان سایبری ایران هر روز بهبود می‌یابد

ژنرال «ناداف پادان» ضمن اذعان به پیشرفت توان سایبری ایران، بسیاری از حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی را به تهران نسبت داد.

به گزارش سادس به نقل از رویترز؛ «ناداف پادان»، رئیس اطلاعات، ارتباطات و کنترل امنیت سایبری ارتش رژیم صهیونیستی، مدعی شد ارتش این رژیم روزانه با هزاران حمله سایبری مواجه است که یا از سوی ایران انجام می‌شود و یا بوسیله متحدان تحت حمایت این کشور.

این ژنرال صهیونیست در ادامه ادعایش افزود: اسرائیل هر روز با حملات سایبری مواجه است که از سوی نیروی‌های شیعه حزب الله به عنوان یکی از متحدان ایران برنامه ریزی و انجام می‌شوند.

او افزود: «ایران یک دولت هنرمند و یا ابرقدرت در زمینه سایبری نیست؛ اما توان سایبری ایران هر روز در حال بهتر شدن است.»

این اتهامات در حالی مطرح می‌شود که اسرائیل و بزرگترین متحدش، آمریکا، عامل انتشار ویروس استاکس نت در سال ۲۰۱۰ شناخته شدند که هدف آن ضربه زدن به زیرساخت‌های هسته‌ای ایران بود.

البته پادان مدعی شد موضوع ویروس استاکس نت خارج از حیطه مسئولیت او بوده و درباره آن اظهار نظر نمی‌کند!

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، نیز اوایل ماه میلادی گذشته مدعی شده بود ایران در پشت پرده حملات سایبری علیه آمریکا قرار داشته و سپس حمله سایبری به زیرساخت‌های مهم شهری، سامانه‌های مالی و ارتش آمریکا را به ایران نسبت داد.

«پادان» در پایان مدعی شد هدف اسرائیل رسیدن به یک برتری تمام عیار در حوزه سایبری است. وی در این باره گفت: بعضی وقت‌ها که به عنوان مثال ابزار‌های ایرانی را مشاهده می‌کنم، قادر هستم آن‌ها را تحت کنترل قرار داده و اجازه ندهم به اهداف خود برسند؛ اما در برخی موارد دیگر به شدت مقابل آن‌ها واکنش نشان خواهم داد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *