کارگروهی مشکل تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق‌التدریسی را پیگیری کند


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگان مجلس و مسئولان وزارت آموزش و پرورش مشکل مربوط به تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را پیگیری و بررسی کنند.

حمایت میرزاده در گفت‌وگو با سادس با بیان این مطلب، افزود: شور دوم طرح الحاق یک تبصره به قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در دستور کار امروز این کمیسیون قرار داشت. نمایندگانی از آموزش و پرورش، سازمان اداری استخدامی و برنامه و بودجه کشور هم حضور داشته و این موضوع را مورد رسیدگی قرار دادند.

وی افزود: نمایندگانی که از طرف دولت در این جلسه حضور داشتند با اتفاق نظر مخالف این موضوع بودند و می‌گفتند که بار مالی به دولت تحمیل می‌کند و در برخی مناطق مازاد نیرو هم وجود دارد. نهایتا توافق حاصل شد تا کارگروهی نسبت به این مساله بررسی بیشتری را انجام دهد.

میرزاده بیان کرد: وزیر پیشنهادی نیرو نیز با حضور در جلسه کمیسیون آموزش ضمن ارائه برنامه‌های خود به ویژه در حوزه آموزش و پژوهش و مربوط به آب، برق و پژوهش‌های مرتبط در این زمینه توضیحاتی را ارائه کرد.

وی در پایان گفت: اعضای کمیته تحقیقات آب نیز در کمیسیون آموزش انتخاب شدند که ساداتی‌نژاد، میرزاده و دهمرده از اعضای این کمیته هستند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *