مونتلا: تاوان بدشانسی خود را می‌دهیم


ویچنزو مونتلا

سرمربی میلان بدشانسی را دلیل اصلی کسب نتایج ضعیف در فصل جاری دانست.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از مدیاست، نتایج ناامیدکننده میلان با هدایت مونتلا ادامه‌ دارد و این بار روسونری با تساوی بدون گل در سن سیرو متوقف شد تا اعتراض به سرمربی جوان این تیم هم چنان ادامه‌ داشته باشد.

مونتلا که تیمش نتوانست در هفته نهم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل برابر جنوا دست پیدا کند، در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: لحظات سختی را پشت سر می‌گذاریم و نمی‌توانیم نتایجی را که شایسته ما است به دست آوریم. با این حال  باید بگویم که بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند. در دیدار امشب در همان نیمه نخست 10 نفره شدیم. با این حال کنترل بازی را در دست داشتیم. نتایج به سود تیم ما نیست. با این حال یکدل و متحد هستیم و به زودی نتایج به سود تیم خواهد شد.

سرمربی میلان هم‌چنین درباره اخراج بونوچی، گفت‌: به داور گفتم که او شایسته دریافت کارت قرمز نیست و تصاویر تلویزیونی هم چنین چیزی را به خوبی نشان داد. به‌ هر حال من از مربیانی نیستم که زیاد درباره داوری صحبت کنم.

مونتلا  در پایان سخنان خود گفت‌: من سرمربی میلان هستم و خوشحالم که هدایت این تیم را برعهده دارم. می‌خواهم که به ستایش از بازیکنانم بپردازم. آنها با وجود 10 نفره شدن عملکرد خوبی از خود نشان دادند. ما شایسته پیروزی بودیم. تاوان بدشانسی خود را پس می‌دهیم. من از عملکرد تیم راضی هستم اما از نتیجه‌ نه. اطمینان دارم که نوبت نتایج خوب ما می‌رسد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *