شیوه‌نامه بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان ابلاغ شد + جزئیات


مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ شیوه‌نامه بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان در سال جاری به استان‌های سراسر کشور خبرداد.

به گزارش سادس، گودرز کریمی‌فر در خصوص شرایط و کیفیت قرارداد بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان طی سال جاری، اظهار کرد: شیوه‌نامه بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان در سال جاری به استان‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

وی ادامه داد: این شیوه‌نامه در راستای تداوم و استمرار پوشش بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان و استمرار این روند برای تأمین سلامت کارکنان آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

کریمی‌فر تأکید کرد: همه فرهنگیان و افراد تحت تکفل آنها که در سال گذشته تحت پوشش بیمه بوده‌اند از ابتدای آبان ماه سال جاری همچنان زیر پوشش صندوق درمان بوده و می‌توانند طبق روال گذشته از این خدمات استفاده کنند.

وی افزود: فرهنگیان متقاضی جدید نیز می‌توانند حداکثر تا پایان آبان ماه امسال با مراجعه به کارشناسی تعاون و امور رفاهی ادارات کل آموزش و پرورش استان محل خدمت خود با تکمیل فرم پیوست از پوشش بیمه تکمیلی برای خود و اعضای خانواده خود بهره‌مند شوند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص انصراف بیمه شدگان از پوشش بیمه‌ای، گفت: افراد متقاضی انصراف باید حداکثر تا پایان آبان ماه ۱۳۹۶ برای تکمیل فرم انصراف به ادارات رفاه محل خدمت خود مراجعه و نسبت به اعلام انصراف از بیمه اقدام کنند؛ در غیر این صورت انصراف این افراد پذیرفته نشده و حق بیمه تکمیلی از حقوق نامبردگان نیز کسر خواهد شد.

وی، نرخ سرانه ماهانه برای هر نفر از کارکنان رسمی، پیمانی و افراد تحت تکفل را پانصد و چهل هزار ریال اعلام کرد و گفت: ۲۷۰ هزار ریال این رقم توسط فرهنگیان و بقیه آن از محل اعتبارات رفاهی وزارت متبوع تأمین و هر ماه به حساب بیمه شدگان واریز خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش ‌و پرورش، کریمی‌فر همچنین نرخ سرانه ماهانه برای هر نفر از کارکنان قراردادی و افراد خانواده آنها را ۵۴۰ هزار ریال عنوان کرد و ادامه داد: در راستای حمایت از همکاران فرهنگی قراردادی، طی سال جاری بدون افزایش حق بیمه همچون سال گذشته اقدام و مبلغ ۳۷۰ هزار ریال توسط این افراد و ۱۷۰ هزار ریال دیگر از محل اعتبارات رفاهی وزارت متبوع تأمین و هر ماه به حساب بیمه شدگان واریز خواهد شد.

وی افزود: والدین همه فرهنگیان به جز والدینی که از سنوات گذشته تحت پوشش بیمه تکمیلی طلایی بوده و نام آنها نیز در فهرست بیمه شدگان موجود است، همچنین همسر فرهنگیان خانم برخوردار از قرارداد نوع دوم، برابر با مفاد شیوه نامه با مبلغ سرانه ۴۳۰ هزار ریال به ازای هر نفر تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *