سیمئونه: اتلتیکومادرید به پیروزی برابر سلتاویگو نیاز داشت


دیگو سیمئونه

سرمربی اتلتیکومادرید اعلام کرد تیمش به پیروزی برابر سلتاویگو نیاز داشت.

به گزارش سادس به نقل از آس، اتلتیکومادرید یکشنبه در هفته نهم لالیگا با یک گل سلتاویگو را شکست داد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: پیروزی مهمی بود، به آن نیاز داشتیم. گل کوین گامیرو ما را خوشحال کرد چون دومین بازی بود که در این فصل از ابتدا به میدان می رفت و توانست گلزنی کند. او هر روز وضعیتش بهتر می شود و ما را هیجان زده می کند. بازی مهمی بود و این پیروزی شرایط ما را بهتر کرد.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه اظهار کرد:  پس از چند بازی توانستیم پیروز شویم و امیدوارم به روند خوب خود بازگردیم. امروز تلاش کردیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم. خوش شانس بودیم که توانستیم گلزنی کنیم. موقعیت های مهمی داشتیم، ضربه آنتوان گریزمان را دروازه بان حریف به خوبی دفع کرد و در موقعیت دیگر ضربه سر او به بیرون رفت. برابر تیمی بازی کردیم که در خانه اش قدرتمند است، تهاجمی بازی می کند و در همه بازی ها دروازه حریفان را باز می کند.

سیمئونه افزود: حریف در لحظات پایانی ما را تحت فشار قرار داد و ما نتوانستیم به دروازه میزبان نزدیک شویم.  سلتاویگو بازی همیشگی اش را به نمایش گذاشت. از شروع نیمه اول به دنبال ضربه زدن به تیم ما بود و از روش های مختلفی برای این کار بهره گرفت. ما تلاش کردیم این خطر را دفع کنیم. حضور خوسه خیمنس باعث شد در میانه میدان قوی تر شویم. انجام 6 بازی خارج از خانه تنها در 9 هفته خیلی زیاد است.

سرمربی آرژانتینی  در پایان گفت: دوباره یک هفته سخت را پیش رو داریم. باید چهارشنبه در کوپا دل ری بازی کنیم و به دنبال بهترین نتیجه در همه رقابت ها باشیم. اتلتیکو به پیروزی برابر سلتاویگو نیاز داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *