اتلتیکومادرید بالاخره پیروز شد


اتلتیکو مادرید

اتلتیکومادرید با شکست سلتاویگو توانست پس از چهار بازی طعم پیروزی را بچشد.

به گزارش سادس، هفته نهم لالیگا یکشنبه پیگیری شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها اتلتیکومادرید به مصاف سلتاویگو رفت. قرمز و سفیدپوشان با یک گل میزبان‌شان را شکست دادند و پس از چهار بازی توانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

اتلتیکو در نیمه نخست بازی درخشانی به نمایش نگذاشت. شاگردان دیگو سیمئونه تا دقیقه ۲۰ حتی یک شوت هم به سمت دروازه سلتاویگو نزدند اما با گذشت زمان بهتر شدند و توانستند گل نخست بازی را به نام خود ثبت کنند. کوین گامیرو با اشتباه بازیکنان حریف صاحب یک موقعیت خوب شد و توپ را به گل تبدیل کرد. میزبان با وجود این که ضربات بیشتری به سمت دروازه اتلتیکو زد اما در گلزنی ناکام بود.

در نیمه دوم اتلتیکو موقعیت های بهتری را روی دروازه حریف ایجاد کرد و بهترین فرصت را آنتوان گریزمان داشت که ضربه سرش به بیرون رفت. سلتاویگو حملات خود را بیشتر کرد تا بتواند گل مساوی را به ثمر برساند. میزبان حتی یک بار دروازه تیم مادریدی را لرزاند اما به گل نرسید. درخشش یان اوبلاک نیز در این موضوع تاثیر گذار بود.

اتلتیکو پس از دو تساوی پیاپی در لالیگا بالاخره توانست سه امتیاز بازی را کسب و به طور موقت به رتبه سوم جدول صعود کند.

قرمز و سفیدپوشان ۱۹ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر بالاتر از رئال مادرید قرار گرفتند.

پیش از این بازی ویارئال با چهار گل لاس پالماس را شکست داد. در ادامه این دیدارها اتلتیک بیلبائو به مصاف لگانس می‌رود و در آخرین بازی رئال مادرید برابر ایبار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *