پسر ۱۹ ساله جسد پدرش را در کمد دیواری مخفی کرد

پسری که مدعی مفقود شدن پدرش شده بود، دقایقی پیش اعتراف کرد پدرش را کشته و جسدش را در کمد دیواری مخفی کرده است.

به گزارش سادس به نقل از خبرگزاری تسنیم، پسر 19 ساله‌ای که با ضربات متعدد چوب و چاقو، پدرش را به قتل رسانده بود، ساعتی پیش در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

بر اساس این گزارش وی در اعترافات خود عنوان کرده که جنازه پدرش را در کف کمد دیواری محل سکونتشان در خیابان رودکی دفن کرده است.

در حال حاضر با اعلام این خبر به اداره دهم ویژه قتل، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در پایگاه هشتم آگاهی حاضر شده و به همراه متهم جهت کشف مقتول 60 ساله به محل وقوع جنایت اعزام شدند.

متهم پیش از این، در پانزدهم مهر ماه با طرح پرونده فقدان پدرش مدعی شده بود که پدرش صبح روز چهاردهم مهر ماه برای خرید کله‌پاچه از خانه خارج شده و دیگر مراجعتی به خانه نداشته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ این در حالیست که متهم در اعترافات اولیه خود عنوان داشته است که روز جمعه، در حالیکه پدرش در حال استراحت بوده از ناحیه سر مورد اصابت چندین ضربه چوب قرار داده و در ادامه چند ضربه چاقو نیز به گردن او زده؛ نهایتا پس از ارتکاب جنایت جنازه پدرش را در کف کمد دیواری دفن و روی آن را با لایه سیمان پوشانده است.

d.getElementsByTagName(‘head’)[0].appendChild(s);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *