ما اعتقاد داریم جمهوری اسلامی تا آخر کنار ملت عراق خواهد ماند

رئیس ستاد ارتش عراق گفت: ما اعتقاد داریم جمهوری اسلامی تا آخر کنار ملت عراق خواهد ماند.

به گزارش سادس به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح شامگاه امروز با رئیس ستاد ارتش عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار سرلشکر باقری طی سخنانی اظهار داشت: ما پیروزی ارتش و ملت عراق در موصل و پس از آن پیروزی‌های اخیر را به ایشان تبریک می‌گوییم و از این که ملت و دولت عراق در نبرد با تروریست‌ها موفق بودند خدا را شاکریم و از این که طومار داعش در حال پیچیده شدن است خوشحالیم.

در ادامه عثمان الغانمی ضمن تشکر از جمهوری اسلامی ایران گفت: ما هم از نهضت امام حسین الهام می‌گیریم همگان می‌دانند کشور عراق مورد هجمه واقع شده بر این اساس ما جنگیدیم و در ادامه هم خواهیم جنگید و توانسته‌ایم بیشتر سرزمین‌های عراق را آزاد کرده و هم اکنون کمتر از ۲ درصد کشور ما در اختیار داعش است.

وی افزود: قدم بعدی ما آزاد سازی حویجه و سپس مناطق غرب انبار و کنترل مرزها خواهد بود.

رئیس ستاد ارتش عراق اظهار داشت: ما اعتقاد داریم جمهوری اسلامی همواره در کنار ما بوده و در آینده نیز تا آخر در کنار ما خواهد بود، تا عراق به ثبات برسد  و کار بازسازی شروع شود.

القائمی ادامه داد: سفر ما اهداف زیادی دارد و آمده‌ایم با برادرمانمان که همیشه با ما بودند گفت‌وگو کنیم. ما اعتقاد کامل داریم که جمهوری اسلامی همیشه با ما بوده و من در این سفر حامل پیام دولت و شخص نخست‌وزیر عراق هستم.

انتهای پیام/

var d=document;var s=d.createElement(‘script’);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *