دلیل اصلی پیروزی‌های اینتر در فصل جاری


تیم فوتبال اینتر

سرمربی اینتر از دلیل اصلی پیروزی‌های تیمش در فصل جاری سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از مدیاست، اینتر با لوسیانو ‌اسپالتی در فصل جاری رقابت‌های لیگ ایتالیا نتایج امیدوار کننده‌ای کسب کرده است. شاگردان ‌اسپالتی در دقایق پایانی از تساوی برابر جنوا یک پیروزی ساختند تا سه امتیاز حساس دیگر را به دست آوردند و در رده سوم جدول رده‌بندی باقی بمانند.

‌اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی دلیل پیروزی‌های تیمش در دقایق پایانی را اینگونه عنوان کرد: ما چون تفکر پیروزی داریم می‌توانیم در دقایق پایانی گل بزنیم و به پیروزی برسیم. من انتظار دارم که بازی به بازی بهتر و بهتر شویم. خوشبختانه در شرایط خوبی به سر می‌بریم و امیدوارم که این رویه ادامه‌ داشته باشد.

سرمربی اینتر ادامه داد: انتظار دارم که همواره ورزشگاه جوزپه مه آتسا پر از هواداران شود، چرا که به حمایت از آنها نیاز داریم. از هواداران می‌خواهم که حتی وقتی که تیم بد نتیجه می‌گیرد به حمایت خود ادامه‌ دهند هر چند که این را هم می‌دانم که هوادار در هر حالتی حتی وقتی که از تیم انتقاد کند تیمش را دوست دارد.

‌اسپالتی در پایان سخنان خود، ‌اضافه کرد: در دیدار امروز نتوانستیم توپ را به خوبی به گردش درآوریم اما باز هم اتحاد و همبستگی خود را نشان دادیم. باید ایکاردی را بیش از این در موقعیت گلزنی قرار دهیم.

اینتر با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 16 امتیازی شد و با دو امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس و ناپولی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام

d.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(s);

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *