اسکندری: با وجود ۶۰ مدال بین‌المللی باز هم کسی بیلیارد را باور ندارد


هاشم اسکندری

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران گفت: با وجود کسب بیش از ۶۰ مدال جهانی و آسیایی باز هم هستند کسانی که بیلیارد را باور ندارند.

هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد پس از کسب مدال طلای باز ی‌های آسیایی در رشته اسنوکر تیمی در گفت و گو با سادس اظهار کرد: بسیار خوشحالم که ملی پوشان کشورمان مثل همیشه با غیرت ظاهر شدند و به همه نشان دادند که افتخار آفرینی برای کشورشان را با وجود بی مهری‌ها همچنان ادامه می‌دهند.
وی ادامه داد: متاسفانه با وجود کسب مدال‌های جهانی و آسیایی در رشته‌های بیلیاردی هنوز نگاه‌ها به این رشته تغییر نکرده است و امیدوارم با کسب این مدال کمی توجهات به سمت رشته‌های بیلیاردی برگردد و ما شاهد الطاف بیشتر مسئولان ورزش کشور باشیم.
اسکندری همچنین افزود: ملی پوشان رشته‌های بیلیاردی نیز همانند سایر ورزشکاران زحمت کشیده‌اند و از تمام تفریحات جوانی  برای انجام ورزش حرفه‌ای و قهرمانی زده‌اند و دیگر وقت آن رسیده که آنها را همانند سایر ورزشکاران ببینیم و برای تلاش آنها ارزش بیشتری قائل شویم.
رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشورمان با اشاره به جایگاه بیلیارد ایران در دنیا یادآور شد: با افتخار می‌گویم که بیلیارد ایران در دنیا جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است و بازیکنان ایرانی جز بهترین‌های دنیا هستند همانطور که می‌دانید بهترین‌های اسنوکر جهان در آسیا جمع شده‌اند، با وجود کسب بیش از ۶۰ مدال جهانی و آسیایی باز هم هستند کسانی که بیلیارد را باور ندارند. خوشحالم که تیم ایران موفق شد در این رقابت‌ها با شکست دادن تیم‌های قدرتمندی به فینال راه پیدا کند.

انتهای پیام

}} else {

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *