اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر در روزهای جمعه

 

به گزارش سادس، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه با اشاره به عملکرد و ضرورت توجه به موضوعات مرتبط با نگهداشت شهر و تاکید شهردار محترم تهران در این خصوص گفت: تمام حوزه‌ها در منطقه موظف هستند تلاش خود را به کار گیرند تا نگهداشت شهر به نحو مطلوبی اجرا و رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد .

وی افزود: روز های جمعه هر هفته محلات شهرداری منطقه در نواحی چهار گانه با اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر  به طور کامل پاکسازی و شستشو شده و کلیه اقدامات مرتبط با امور شهری در حیطه های فنی و عمرانی ، اجتماعی و فرهنگی و … اجرایی می شود.

شهردار منطقه 13 اظهار کرد:  در این طرح در کلیه آیتم های مرتبط با فعالیت های شهرداری شامل  کلیه موضوعات مرتبط با  خدمات شهری در حیطه فضای سبز ، خدمات شهری ، زیباسازی ، ساماندهی ، پسماند ، محیط زیست ، فنی و عمرانی در حوزه لکه گیری آسفالت و مرمت نوار حفاری ، جدول ، ساماندهی پیاده رو ها ، همسطح سازی دریچه ها و حمل و نقل ترافیک در اقدامات خط کشی و تجهیزات و ادوات ترافیکی ، فرهنگی و اجتماعی در موضوعات استقبال از مهر ، بازبینی سیستم پخش اذان و بازدید از ساختمان سرا در سه پهنه از محلات شهید اسدی ، صفا  و زاهد گیلانی ناحیه یک به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح حدود 200 نفر از پرسنل و عوامل اجرائی با استفاده از تجهیزاتی شامل ماشین جدول شو ، جاروب ، واترجت ، خاور ، مخزن شور ، تانکر ، نیسان و.. فعالیت داشتند.

بر اساس گزارش روابط عمومی  شهرداری منطقه 13، شهردار منطقه رسیدگی به پیامهای سامانه 137 و 1888 و درخواستهای شهروندان در این طرح را بسیار با اهمیت عنوان کرد و یادآور شد: این طرح در روزهای جمعه در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است.

انتهای پیام

} else {