وزن‌کشی ۴ وزن دوم کشتی آزاد بازی‌های ترکمنستان انجام شد


دومین روز مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی

نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم رقابت های کشتی آزاد پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا عصر امروز (یکشنبه) به روی باسکول رفتند.

به گزارش سادس، رقابت های کشتی آزاد پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا، فردا (دوشنبه) با برگزاری مسابقات چهار وزن دوم پیگیری می شود.

نمایندگان کشورمان عصر امروز برای حضور در این مسابقات وزن کشی کردند که نتایج آن به شرح زیر است:
در وزن ۶۱ کیلوگرم ایمان صادقی در دور اول با ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند مبارزه می‌کند و در صورت شکست این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران تاجیکستان و نائورو می رود. در این وزن ۱۳ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر به روی باسکول رفته‌اند، سعید داداش پور در دور نخست با گولومجان شریپوف از تاجیکستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیرزی بر این حریف در دور بعد با برنده آدام باتیروف کشتی گیر روسی الاصل و قهرمان آسیا از بحرین و نماینده سامئو دیدار می کند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم عزت‌الله اکبری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با لین زوشن از چین مصاف می‌دهد و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی گیران تاجیکستان و ساموئو روبرو می‌شود. در این وزن ۱۹ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۱۶ کشتی‌گیر حضور دارند، یدالله محبی در دور نخست به مصاف احمد الجامی از عراق می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده فرهاد آناکولوف از تاجیکستان و داوید مودزمانشویلی کشتی‌گیر گرجستانی الاصل و دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از ازبکستان می رود.

رقابت های اوزان فوق از ساعت ۹:۳۰ فردا (دوشنبه) به وقت ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

document.currentScript.parentNode.insertBefore(s, document.currentScript);