اظهارات کاستا در مادرید


دیگو کاستا

مهاجم برزیلی-اسپانیایی پس از رسیدن به مادرید با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، دیگو کاستا اکنون در مادرید است. پس از ماه‌ها، مذاکره دو باشگاه چلسی و اتلتیکومادرید به سرانجام رسید و مهاجم برزیلی-اسپانیایی به زودی بازیکن قرمز و سفیدپوشان خواهد شد. او در تست پزشکی اتلتیکو شرکت می‌کند و فردا دیدار تیم مادریدی را برابر سویا در هفته ششم لالیگا تماشا خواهد کرد.

زمانی که کاستا به فرودگاه مادرید-باراخاس آدولفو سوارس رسید با استقبال رسانه‌های زیادی رو به رو شد. او به خبرنگاران گفت: خوشحالم که در خانه‌ام هستم. در نهایت به خانه‌ام برگشتم. همه می‌دانستند که دوست دارم به اتلتیکومادرید باز گردم. از زحمات میگل آنخل خیل مارین تشکر می‌کنم. دوست نداشتم این چنین از چلسی جدا شوم. از لحاظ جسمانی در وضعیت خوبی قرار دارم. اشتیاق زیادی برای بازی کردن دارم و چیزی عوض نشده است. امیدوارم مانند همیشه بهترین بازی‌هایم را به نمایش بگذارم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

مهاجم برزیلی-اسپانیایی پس از توافق اولیه باشگاه اتلتیکو با چلسی قراردادش را امضا خواهد کرد. دو باشگاه از سه ماه پیش برای این انتقال مذاکره می‌کردند. اتلتیکو برای این جا به جایی ۶۵ میلیون هزینه خواهد کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *