شیرزادی: بازی آسانی در آبادان نداریم/ به فکر سهمیه آسیا هستیم


پیمان شیرزادی

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با توجه به هواداران پرشور آبادانی، بازی آسانی در این شهر نخواهیم داشت ولی تمام تمرکزمان در زمین و روی بازی است و کاری به دیگر مسائل نداریم.

پیمان شیرزادی در گفت‌وگو با سادس در خصوص وضعیت فولاد پیش از بازی با نفت آبادان، اظهارکرد: پس از بردی که برابر سپاهان به دست آوردیم، شرایط تیم خوب و انگیزه‌مان بسیار شده است و امیدوارم با این انگیزه، بتوانیم از بازی با نفت آبادان نتیجه بگیریم.

وی درباره داربی خوزستان بین دو تیم فولاد و نفت آبادان گفت: با توجه به هواداران پرشور آبادانی، بازی آسانی در این شهر نخواهیم داشت ولی تمام تمرکزمان در زمین و روی بازی است و کاری به دیگر مسائل نداریم و تمام تلاش‌مان را برای کسب نتیجه می‌کنیم. نفت آبادان هم تیم خوبی است ولی ما ۱۰۰ درصد برای کسب نتیجه به این شهر می‌رویم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه در خصوص مصدومیت‌هایی که برخی بازیکنان فولاد از جمله خودش دچار آن شد نیز عنوان کرد: مصدومیت هم جزئی از فوتبال است و در فصل بدنسازی چنین اتفاقاتی پیش می‌آید. بازیکنان مصدوم به فولاد نیامدند بلکه نفراتی از تیم در حین تمرین و مسابقات دچار مصدومیت شدند که این موضوع کاملا طبیعی است و برای تمام بازیکنان رخ می دهد.

وی همچنین درباره فشاری که پیش از بازی با سپاهان روی تیم بود، گفت‌: ما در بازی جام حذفی برابر ایران‌جوان بوشهر شکست خوردیم، در حالی که حق ما باخت نبود و همین باعث شد که فشار روی تیم بسیار شود ولی با برد خوبی که مقابل سپاهان به دست آوردیم، این فشار کمتر شد. امیدوارم که در ادامه نیز روند خوب‌مان را حفظ کنیم و روزهای خوبی را برای مردم خوزستان رقم بزنیم.

شیرزادی با قدردانی از حمایت هواداران فولاد، خاطر نشان کرد: فولاد برای فصل جاری تغییرات بسیاری داشته است و برای رسیدن به شکل واقعی خود نیاز به زمان دارد. به نظر من تیم روز به روز در حال بهتر شدن است و در این راستا می‌طلبد که هواداران نیز صبور باشند و از ما حمایت کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال می‌توان فولاد را در رده‌های بالای جدول دید، گفت: تمام تلاش ما این است که این مهم محقق شود، ضمن این که نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی داریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *