تاکید بر تداوم همکاری ناجا با مجمع تشخیص مصلحت نظام


فرمانده ناجا بر ضرورت تداوم همکاری نیروی انتظامی با مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد.

به گزارش سادس، سردار  حسین اشتری در دیدار با آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک انتصاب ایشان از سوی مقام معظم رهبری، گفت: نیروی انتظامی، ظرفیت بالایی برای برقراری امنیت پایدار در کشور دارد که با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و نیز تلاش فرماندهان و کارکنان ناجا، گام‌های خوبی در این راستا برداشته است.

وی به حضور ناجا در کمیسیون های مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و افزود: در سیاست‌های کلی نظام در خصوص امنیت اجتماعی، موضوعات مهمی مطرح می‌شود که بحث آسیب های اجتماعی یکی از این موارد مطروحه و مهم است.

فرمانده نیروی انتظامی  همچنین بر همکاری و تعامل مرکز راهبردی و پژوهشگاه ناجا با مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این دیدار از تلاش های مجاهدانه کارکنان نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت تقدیر کرد و خطاب به اشتری، گفت: شما را از صمیم قلب دوست داریم و ان شاء الله توفیقات بیشتری در انجام ماموریت ها نصیب شما شود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع امنیت اجتماعی، یکی از مباحث بسیار مهم است، گفت: یکی از برکات خداوند، وجود امنیت در کشور است که این مرهون روحیه جهادی و تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی است که این مجاهدت ها مصداق بارز حدیث قدسی”من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: تأمین و توسعه نظم و امنیت و نیز مبارزه با موادمخدر از موضوعات بسیار مهمی است که در مجمع مطرح بوده و با وجود اقدامات مطلوبی که تاکنون توسط نیروی انتظامی در این راستا انجام گرفته، لازم است با بهره‌مندی از تجربیات کشورهای دیگر در این زمینه بیشتر کار شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *