فاطمه مداحی به مدال برنز رسید


تکواندو بازی های داخل سالن آسیا 2017

در آغاز رقابت های تکواندو بازی های داخل سالن آسیا ۲۰۱۷ در ترکمنستان، فاطمه مداحی با شکست ۹ بر ۲ در مرحله نیمه نهایی برابر نماینده چین بر سکوی سوم وزن ۴۶- کیلوگرم بانوان ایستاد.

به گزارش سادس، در آغاز رقابتهای تکواندوی بازی های داخل سالن آسیا ۲۰۱۷ که به میزبانی کشور ترکمنستان‌ و با حضور ۲۵۸ هوگوپوش و به مدت چهار روز برگزار می شود، در بخش بانوان و در وزن ۴۶- کیلوگرم، فاطمه مداحی پس از پیروزی ۱۰ بر ۵ در دیدار نخست برابر لویتا رونا ایلائو از فیلیپین راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
 مداحی در این مرحله در دیداری نزدیک تی تام از ویتنام را ۹ بر ۸ مغلوب کرد و با این برد مدال برنزش را قطعی کرد.
بانوی تکواندو کار ایران برای صعود به فینال، شچین‌ تان از چین را پیش رو برداشت اما با باخت با نتیجه ۹ بر ۲ برابر حریفش از راه یابی به دیدار پایانی بازماند و به صاحب گردن آویز برنز شد.
بازی های داخل سالن آسیا جزو رقابت های G1 به حساب می آید و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ در راستای افزایش رنکینگ تعلق می گیرد.

اما در بخش مردان و در وزن ۵۴- کیلوگرم مهدی اسحاقی پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک هشتم نهایی ایسان بردی گولامو از ترکمنستان را ۲۳ بر ۳ شکست داد.
نماینده وزن ۵۴- کیلوگرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی نیز مارستیو امبریان از اندونزی را هم ۲۳ بر ۲ در هم کوبید و با صعود به جمع چهار نفر پایانی، مدال برنزش را مسجل کرد.
مهدی اسحاقی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال رو در روی والنتین خگای از ازبکستان قرار گرفت و موفق شد ۹ بر ۷ به پیروزی دست یابد و به دیدار پایانی رسید.
این خبر تکمیل می شود

} else {

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *