برگزاری ۳۰ نمایشگاه در ایام هفته دفاع مقدس در شهر تهران

فرمانده سپاه محمد رسوالله(ص) تهران بزرگ گفت: در ایام هفته دفاع مقدس ضمن برپایی ۳۰ نمایشگاه، در هزار مسجد و ۲ هزار مدرسه نیز برنامه بزرگداشت این هفته را خواهیم داشت.

به گزارش سادس به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسوالله(ص) تهران بزرگ صبح امروز در نشست‌خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، در تشریح برنامه‌های این هفته، اظهار داشت: سپاه تهران ۳۰ نمایشگاه در نقاط مختلف تهران که دارای ۳۰ غرفه امر به معروف و نهی از منکر هستند، برپا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها قصد داریم تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخش‌هایی از دفاع مقدس را به تصویر بکشیم.

سردار یزدی تصریح کرد: همچنین در ایام هفته دفاع مقدس برنامه‌های بزرگداشتی در هزار مسجد در شهر تهران جهت آشنایی جوانان و دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه محمد رسوالله(ص) تهران بزرگ مهمترین برنامه‌های سپاه تهران را در این هفته حضور بسیجیان در اولین روز از هفته دفاع مقدس در نمازجمعه تهران و شرکت در راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: از آنجایی که هفته دفاع مقدس امسال همزمان با ایام محرم حسینی و هفته امر به معروف و نهی از منکر است، برنامه‌هایی نیز جهت گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر در دست اجرا خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: مراسم میثاق شهدا در مدارس و گلزارهای شهدا، همچنین سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه‌ها و دانشگاه‌ها، همچنین برنامه‌هایی جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های این هفته است.

سردار یزدی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس و سبک زندگی رزمندگان را ترویج دهیم، جهش بزرگی در حل مشکلات جامعه به دست خواهیم آورد و اگر بتوانیم سبک زندگی شهدا و رزمندگان را در جامعه ترویج دهیم در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز به توفیقات خوبی دست پیدا کرده و دشمن دیگر طمع به اسارت کشیدن ملت ما را نخواهد داشت.

انتهای پیام/

}

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *