ستایش سرمربی موناکو از فالکائو

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از اکیپ، موناکو هفته پنجم رقابت‌های لیگ فرانسه را با پیروزی آغاز کرد و توانست با سه گل استراسبورگ را از پیش رو بر دارد. ستاره موناکو در این دیدار فالکائو بود که توانست دو گل به ثمر برساند. یاردیم در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از کاپیتان کلمبیایی تیمش پرداخت و گفت‌:  فالکائو یک بار دیگر ثابت کرد که مهاجم بزرگ و توانایی است. او در دو فصل اخیر به روزهای اوج خود برگشته و همان مهاجم آماده و خطرناک پورتو و اتلتیکومادرید شده است. وقتی فالکائو در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کرد بسیار بر این باور بودند که دوران فوتبال او به پایان رسیده اما این بازیکن عکس آن را ثابت کرد.

او ادامه‌ داد: بعضی از بازیکنان در لیگ فرانسه 2000 هزار دقیقه در فصل بازی می‌کنند اما بازی به بازی بهتر می‌شوند و فالکائو چنین بازیکنی است. او در شش بازی 9 گل به ثمر رسانده و این به خوبی نشان می‌دهد که چقدر آماده است.

یاردیم در پایان درباره عملکرد بازیکنانش گفت: من از عملکرد بازیکنان و این پیروزی که به دست آوردیم راضی و خوشحال هستم. متاسفانه هفته قبل شکست تلخی را متحمل شدیم اما این هفته جبران کردیم و از عملکرد بازیکنان رضایت کامل را دارم. از خریدهای جدید راضی هستم. به همه بازیکنانی که در اختیار داریم نیاز دارم.

به‌ گزارش ‌سادس، موناکو با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با 15 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پاری ‌سن‌ ژرمن در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *