حمله شبانه پلیس به اراذل و اوباش تهران

رئیس پلیس تهران گفت: از اراذل و اوباش دستگیر شده ۱۰ دستگاه خودرو دودزا، انواع تجهیزات فرار از دست مأموران از جمله تجهیزات پرتاب میخ، تعداد زیادی سلاح جنگی، اسلحه شکاری، انواع سلاح سرد از جمله قمه، ساطور و شمشیر کشف شد.

به گزارش سادس به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم اجرای طرح دستگیری اراذل و اوباش محلات و مناطق مختلف پایتخت با اشاره به اجرای این طرح در شب گذشته اظهار کرد: همکاران ما در پلیس اطلاعات و امنیت پایتخت شب گذشته پس از دو هفته کار اطلاعاتی 85 نقطه مختلف تهران که عمدتا پاتوق اراذل و اوباش پایتخت بود مورد حمله قرار دادند و 213 نفر از افرادی که مرتکب جرایمی همچون تخریب اموال، عربده‌کشی، درگیری مسلحانه، زورگیری، ایجاد مزاحمت و همچنین نگهداری مواد مخدر را داشتند دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه میانگین سنی افراد دستگیر شده بین 25 تا 30 سال است گفت: از اراذل و اوباش دستگیر شده 10 دستگاه خودرو دودزا، انواع تجهیزات فرار از دست مأموران از جمله تجهیزات پرتاب میخ، تعداد زیادی سلاح جنگی، اسلحه شکاری، انواع سلاح سرد از جمله قمه، ساطور و شمشیر کشف شد.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت تهران موفق شدند یک کارگاه تولید پایپ را در غرب تهران منهدم کنند، گفت: این کار حدود 500 مشتری ثابت داشته و تمام افراد دستگیر شده به درخواست مردم و با تماس‌های مردمی دستگیر شدند.

رحیمی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه اقدامات مجرمانه در حوزه اراذل و اوباش، موضوع را سریعا به 110 اطلاع دهند.

وی در پاسخ به سوالی که چرا برخی از این افراد بعد از دستگیری به سرعت آزاد می شوند گفت: وظیفه پلیس دستگیری مجرمان است و خوشبختانه دستگاه قضایی هم با پلیس همراه است و برخود تند و قاطعی با مجرمان خواهد داشت. 

رئیس پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس قطعا حامی مردم و یار مردم است و با اقدامات خود امان اراذل و اوباش را خواهد برید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *