نظر محمدی: اجازه نمی‌دهم انتقادهای غیرفنی به سپید رود وارد شود/ شرمنده حق‌شناس شدیم


نظرمحمدی

سرمربی تیم فوتبال سپید رود رشت بعد از کسب اولین برد در لیگ از انتقادهای وارد شده به تیمش گلایه کرد.

به گزارش سادس، علی نظر محمدی بعد از اولین پیروزی سپیدرود در لیگ برتر بیان کرد: بازی پرفشاری بود چون در دقایق اولیه بازی گل پیروزی بازی را به ثمر رساندیم و بعد از آن مقداری شرایط بازی اول جلوی چشم بچه‌ها آمد تا با استرس کار را دنبال کنند. می‌دانید که برگرداندن تیمی که در سه بازی اول لیگ شکست خورده کار سختی است. امروز پیشرفت از چندین جهت در سپیدرود چشم‌گیر بود. ما بعد از سه بازی جلوی گل خوردن را گرفتیم تا بتوانیم اولین پیروزی را کسب کنیم.

او ادامه داد: سه امتیاز خانگی در این بازی نشان می‌دهد هفته چهارم استارت خوبی برای سپیدرود است. امیدوارم این تیم از هفته ششم به بعد همانطور که وعده داده بودم شرایط بهتری پیدا کند. از تلاش بازیکنان در طول ۹۰ دقیقه بسیار راضی هستم.

سرمربی سپیدرود همچنین درباره‌ جوی که علیه سپیدرود ایجاد شده گفت: همیشه گفته‌ام که آدم انتقادپذیری هستم. هر کسی در شهر رشت و ایران نقدی به تیم وارد کند با تمام وجود آن را می‌شنوم اما نقدهایی که امروز به سپیدرود وارد می‌شود بسیار مغرضانه است چون عده‌ای منافعی برای خودشان طراحی کرده‌اند  اما من اجازه ندادم به منافعشان برسند.

نظرمحمدی گفت: انتقادهای ناجوانمردانه‌ای به بازیکنان سپیدرود مطرح شده است. یادمان نرفته طی دو فصل گذشته با اقتدار پرچم‌دار فوتبال گیلان بوده‌ایم. سپیدرود، سقوط داماش از لیگ یک به لیگ دو را با صعود از لیگ دو به لیگ یک جبران کرد. همین سپیدرود بود که سقوط ملوان را از لیگ برتر جبران کرد پس ما حق نداریم صعود مظلومانه این تیم را زیر سوال ببریم.

نظر محمدی همچنین در مورد خداحافظی حق شناس کاپیتان تیم از دنیای فوتبال اذعان کرد:‌ امروز شرمنده حق شناس شدیم. حسین کعبی و توحید غلامی تعویض‌های اجباری ما بودند. این دو تعویض اجباری دستمان را در استفاده از حق شناس بست. معتقدم بازیکنان هدیه خوبی در روز خداحافظی حق شناس با کسب سه امتیاز به او دادند. او در روزهای آینده در کنار کادر فنی خواهد بود. این سه امتیاز هم به خانواده حق شناس  و شهید مدافع حرم شهید حججی تقدیم می‌کنم.

سرمربی سپیدرود در بخش دیگری از نشست خبری همچنین در انتقاد به عدم استفاده از سهیل حق‌شناس از ابتدای بازی گفت: ناهماهنگی که بعد از دقیقه ۸۰ به وجود آمد مقصرش من نیستم. باشگاه باید برنامه ریزی می‌کرد چون من نمی‌توانم شرایط بازی را پیشبینی کنم. برایم کسب این سه امتیاز از همه چیز مهم تر است.

نظرمحمدی در مورد جذب پیام صادقیان و بازگشت او به روزهای اوج گفت: پیام صادقیان حلقه گم شده سپیدرود در دوسال اخیر بود که می‌تواند خط هافبک به میانه تیم را متصل کند. اگر او از نظر بدنی آماده باشد می‌تواند کیفیت فنی بالایی داشته باشد. امیدوارم او را احیا کنیم اما باید قبول کنیم بازیکن هم‌تراز صادقیان بیرون نمانده بود تا جذبش کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *