دشمنان از اقتدار ایران به وحشت افتاده‌اند/ امروز رزمندگان در سواحل مدیترانه با استکبار جهانی در حال مبارزه هستند/ مردم سیستان و بلوچستان با همه مشکلات معیشتی پشتیبان نظام هستند

به گزارش سادس، صبح امروز همایش هم‌اندیشی فرماندهان عالی، نظامی و انتظامی با سران طوایف جنوب شرق کشور با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از مسؤولان در زاهدان آغاز شد.

سرلشکر باقری در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک برکت و موهبت الهی بود که به یمن مجاهدت‌های امام راحل و مردم شریف به این کشور و این مردم هدیه و موجب سربلندی بیشتر و ماندگاری ایران بزرگ شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: انقلاب اسلامی ایران همواره مورد هجوم دشمنی استکبار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی قرار داشته است.

وی افزود: خدا را شاکریم کشوری که روزی در داخل خودش با دشمنان مبارزه می‌کرد، به لطف مجاهدت رزمندگان و ملت شریف به روزهایی رسیده است که یاران و دلسوزان انقلاب اسلامی و آن‌هایی که فرمایشات مقام معظم رهبری را بر روی چشم قرار داده‌اند در سواحل مدیترانه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها در حال مبارزه هستند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران کشور امروز بیرون از مرزهای ایران در حال مبارزه هستند بدون اینکه چشم‌داشتی به یک وجب از خاک کشوری داشته باشند، گفت: دشمنان از اقتدار ایران به هراس افتاده‌اند و حکومت جعلی خود را در حال انحطاط می‌بینند.

وی در ادامه بیان کرد: علاقه به اهل بیت‌(ع) در بین اهل سنت کمتر از  شیعیان نیست ما یکی هستیم ما یک خدا، یک اسلام و یک پیامبر داریم، احکام جزئی بین احکام اسلامی تفاوت دارد اما این تفاوت‌ها نسبت به آنچه باعث وحدت است ناچیز بوده و این فهم و درک در بین مردم شیعه و سنی این استان موج می‌زند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: آنچه سبب تشکیل گروهک داعش شد، غفلت نسبت به این موضوع بود و استکبار جهانی اهل سنت را تحریک کرده و به جان شیعه انداخت اما در واقعیت در موصل و تکریت و جاهای دیگر شیعه و سنی باهم قربانی شدند.

وی ادامه داد: بر جهان اسلام روشن شده است که اقدامات تروریستی داعش یک پوشش ظاهری دارد که به نام اسلام است اما در واقعیت اینها یک جیره‌خوار استکبار برای از بین بردن جهان اسلام هستند.

سرلشکر باقری گفت: استکبار جهانی می‌خواهد چهره رئوف و مهربان جهان اسلام را وارونه جلوه دهد، و یک چهره خشن از اسلام به دنیا معرفی کند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: مردم سیستان و بلوچستان هدف و اولویت‌ها را درست شناخته‌اند و با تمام مشکلات معیشتی که دارند پشتیبان نظام هستند، مسؤولان کشور هم خادم مردم هستند، و خدمت به ملت وظیفه تمام مدیران و مسؤولان است و باید شب و روز برای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مسولان امنیتی جنوب شرق کشور و استان سیستان و بلوچستان افزود: مرزبانی، سپاه، بسیج، انتظامی، مرزنشینان و دریابانی برای حفاظت از امنیت موجود پای کار هستند.

سرلشکر باقری گفت: وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان بهتر شده و مردم در حال فعالیت و اقدامات روزانه خود در مشاغل و خدمات مختلف هستند.

وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در تلاش برای تامین امنیت منطقه هستند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: حضور ما در این منطقه برای قدردانی از مسولان امنیتی بود، خدا را شکر دوستانه‌ترین روابط بین مسؤولان امنیتی و مردم و مرزنشینان وجود دارد و در حد امکان پشتیبانی از ارگان‌های امنیتی را انجام خواهیم داد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *