پرونده عطر گل یاس، قبل از هفته ناجا بسته می شود


معاون هماهنگ کننده ناجا از بسته شدن پرونده عطرگل یاس تا قبل از هفته ناجا سال 96 خبر داد و گفت: مجموعه ناجا مصمم است، در تابستان سال جاری مطالبات همکارانی که در پروژه عطرگل یاس سرمایه گذاری کرده بودند را بپردازد و این پرونده تا قبل از هفته ناجا امسال بسته می شود.

به گزارش سادس، سردار  ایوب سلیمانی در پنجمین جلسه شورای  عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز، اظهار داشت: جایگاه نیروی انتظامی در هندسه انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم و رفیع است.

وی بیان کرد: همانگونه که فرمانده معظم کل قوا فرموده اند ستون کشور امنیت بوده و نیروی انتظامی ستون اصلی این امنیت است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مقام معظم رهبری بر تقویت همه جانبه سازمان پلیس تأکید دارند و توسعه ساختار این نیرو از منویات ایشان است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: نیروی انتظامی از بدو تأسیس تا کنون روند روبه رشدی داشته و هرگز در مسیر خود متوقف نشده و خوشبختانه قطارپلیس روی ریل موفقیت به سمت هدف های متعالی و کمال به پیش می رود.

وی بیان کرد: امروز پلیس از سرمایه اجتماعی بسیار بالایی در جامعه برخوردار و یک مجموعه آبرومند بوده و مورد توجه ولی امر مسلمین جهان و ملت شریف و شهید پرور ایران است.

سردار سلیمانی اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از سازمان هایی است که به جرأت می توان گفت دارای پرمسئولیت و خطیرترین وظایف بوده که ازپیچیدگی و سختی های ویژه ای برخورداراست.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: آینده پلیس ایران بسیار درخشان و نوید بخش و همراه اتفاقات خوب است.

پرونده عطر گل یاس،  قبل از هفته ناجا بسته می شود

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش، از بسته شدن پرونده عطرگل یاس تا قبل از هفته ناجا سال 96 خبر داد و گفت: مجموعه ناجا مصمم است، در تابستان سال جاری مطالبات همکارانی که در پروژه عطرگل یاس سرمایه گذاری کرده بودند را بپردازد و این پرونده تا قبل از هفته ناجا امسال بسته می شود.

وی بیان کرد: با دو بانک کشور تفاهم نامه هایی منعقد کرده ایم تا به یاری خداوند متعال تا پایان سال جاری، کلیه عقب ماندگی های مربوط به پرداخت وام مسکن کد 62، کارکنان جبران شود.

سلیمانی گفت: برای خانه دار شدن کارکنان پلیس طرح های جدیدی داریم و تا نیمه اول سال آینده تکمیل ساخت خانه های نیمه تمام ناجا به اتمام خواهند رسید.

وی افزود: در خصوص پرداخت وام های ازدواج و پاداش پایان خدمت کارکنان، به روز شده ایم و همگام با درخواست ها جلو می رویم.

وی ادامه داد: امسال ناجا، جذب نیروی جدید را در دستور کار خود دارد و در این خصوص بسیار با دقت گزینش خواهیم کرد چرا که معتقدیم هرکسی صلاحیت ورود به یک سازمان ولایی، هوشمند و حساس را ندارد.

براساس گزارش سایت پلیس، معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان گفت: خوشبختانه شرایط سخت را با سربلندی پشت سرگذاشتیم و در آینده نزدیک گام های بلندی را در تقویت معیشت همکاران عزیز برخواهیم داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *