واکنش معظمی‌ گودرزی به امتناع از تست سلامت


آروین گودرزی

رکابزن تیم ملی هرگونه امتناع از تست سلامت و دوپینگ قبل از رقابت‌های قهرمانی کشور را تکذیب کرد.

آروین معظمی گودرزی در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر اینکه از تست سلامت در رقابت‌های قهرمانی کشور امتناع کرده، گفت: به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد و این حواشی را شخص خاصی به‌وجود آورده که اگر به کارهایش ادامه دهد اسمش را رسانه‌ای خواهم کرد.

وی ادامه داد: در تور فلورس اندونزی شش بار تست دوپینگ دادم و به محض ورود به این کشور از ما تست دوپینگ خونی و در ادامه مراحل تست دوپینگ معمولی گرفتند. همچنین روز اعزام به تور فلورس برای سومین بار از من تست سلامت گرفتند و مدیر تیم‌های ملی می‌تواند این صحبت‌ها را تأیید کند.

معظمی گودرزی تأکید کرد: اگر تست سلامت یا دوپینگ ندهم بلافاصله سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) نام من را در لیست دوپینگی‌ها اعلام می‌کنند. همچنین عضو پروتکل بین‌المللی آدامز هستم که باید موضوعاتی ازجمله سکونت، خواب، تمرین، مسابقه و سایر برنامه‌ها را اطلاع دهم تا هر زمانی که لازم باشد بلافاصله از من تست دوپینگ بگیرند.

این رکابزن لرستانی اضافه کرد: با کسی کاری ندارم و بدون توجه به حواشی فعالیت‌هایم را ادامه می‌دهم اما متأسفانه برخی‌ با ایجاد حاشیه، فقط سنگ‌اندازی می‌کنند.

وی در ادامه گفت: پس از تور بین‌المللی اندونزی که دوم شدم آنفلوانز گرفتم و چند روز تمرین نکرده‌ام و به احتمال زیاد تا یک هفته دیگر هم نتوانم تمرین کنم.

معظمی گودرزی درباره رقابت بعدی‌اش اظهار کرد: ۲۰ روز دیگر با تیم پیشگامان کویر یزد در تور بین‌المللی چین شرکت می‌کنم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *