نحوه احتساب سنوات حق التدریس کمتر از 24 ساعت معلمان


مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش نحوه احتساب سنوات حق التدریس کمتر از 24 ساعت معلمان را تشریح کرد.

به گزارش سادس، سید حسن حسینی با بیان اینکه بیشتر کارهای اداری مراجعه کنندگان ادارات آموزش و پرورش مربوط به حوزه امور اداری می باشد، اظهار داشت: تکریم و احترام به ارباب رجوع یکی از اصول مهمی است که کارکنان اداری باید بدان پایبند باشند.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با عنوان اینکه امور اداری استان اردبیل در تکریم ارباب رجوع بسیار خوب عمل کرده است، تصریح کرد: اطلاع رسانی بموقع بخشنامه ها به ذینفعان جزو اولویت های امور اداری آموزش و پرورش استان ها می باشد و باید در اسرع وقت انجام گیرد.

وی همچنین به هماهنگی کارشناسان امور اداری در اجرای مقررات تاکید و تصریح کرد: در این صورت می توان بطور یکسان مقررات را در سراسر کشور عملیاتی کرد.

حسینی در ادامه به بخشنامه نحوه احتساب سنوات حق التدریس کمتر از 24 ساعت معلمان اشاره کرد و یادآوری نمود: بر اساس این بخشنامه معلمان حق التدریسی که با سمت آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور تحصیلی و مراقب سلامت به تدریس اشتغال داشته و به استخدام آموزش و پرورش پذیرفته شده اند و تا زمان لازم الاجرا شدن قانون در وزارت آموزش و پرورش اشتغال داشته اند، مشمول این قانون خواهند بود.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ایام حق التدریس معلمان مشمول این قانون با ارائه درخواست کتبی، تأیید ایام حق التدریس از سوی ادارات آموزش و پرورش که ابلاغ حق التدریس آنان صادر گردیده و پرداخت کسور بازنشستگی سهم کارمند و دولت به صورت نقد یا پرداخت اقساط توسط ذی نفع به طور کامل، جزو سوابق خدمت و بازنشستگی محسوب می شود.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش  وی افزود: صندوق های بازنشستگی پس از دریافت کامل اقساط کسور بازنشستگی، موظف به احتساب سوابق مذکور در بازنشستگی واجدین شرایط می باشند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *