عبادی: به دنبال بهترین نتیجه در لهستان هستم


اسماعیل عبادی

قهرمان کاپ آسیا تایلند پیش از اعزام به مسابقه‌های جهانی لهستان گفت: از مدت‌ها قبل منتظر شرکت در مسابقه‌های جهانی لهستان بودم و سعی خواهم کرد بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها داشته باشم.

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با سادس در رابطه با وضعیت خود برای شرکت در رقابت‌های جهانی لهستان که ۵ مرداد راهی این رقابت‌ها خواهد شد، افزود: با توجه به این که مدت ۲ هفته است از کاپ آسیا چین تایپه برگشتم و فاصله زمانی کمی برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان دارم، در این مدت کوتاه سعی کردم با چند روز استراحت و ریکاوری به شرایط آمادگی قبلی خود برگردم. در حال حاضر نیز مدت یک هفته است همراه پریسا براتچی در اردوی آمادگی بسر می‌برم و تا روز چهارشنبه قبل از اعزام به این تورنمنت تمرینات ادامه خواهد داشت. البته مدتهاست که منتظر شرکت در مسابقات جهانی لهستان هستم و برای این منظور نیز تمرین‌های سختی را پشت سر گذاشتم تا بتوانم بهترین عملکرد را در لهستان داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید مدال طلایی که در کاپ آسیا چین تایپه کسب کردید در لهستان نیز به چه موفقیتی دست پیدا کنید، گفت: بازی‌های جهانی قابل مقایسه با آسیا نیست و در این رقابت‌ها بهترین‌های دنیا که موفق به کسب سهمیه شده‌اند، حضور دارند. بدون شک کار سختی پیش رو داریم و برای کسب مدال باید به سختی مبارزه کنیم.

عبادی اظهار کرد: در تمرین‌های بوشهر رکورد خوبی را جابه‌جا کردم که در چین تایپه تا حدودی رکوردم نسبت به اردوی بوشهر افت پیدا کرد. امیدوارم تا قبل از مسابقات جهانی لهستان و ظرف چند روز آینده که در اردوی آمادگی بسر می برم، رکوردم را ارتقا ببخشم و با شرایط بهتری در این رقابت‌ها حضور پیدا کنم. البته احساس می‌کنم انتظارم از خودم بیشتر است. چون در چین تایپه با توجه به بد بودن شرایط جوی رکورد ۶۹۹ زدم که تصورم رکوردی بهتر از این بود. بنابراین در لهستان باید رکوردی بالای ۷۰۵ بزنم تا شرایطم را برای مدال نزدیکتر کنم.

قهرمان کاپ آسیا چین تایپه اضافه کرد: مسابقه‌های جهانی لهستان از اهمیت بالایی برخوردار است و چون به نوعی مسابقات المپیک برای رشته‌های غیرالمپیکی است، کسب بهترین نتیجه در این تورنمنت برای من مهم است و از خیلی وقت پیش منتظر شرکت در مسابقه‌های جهانی لهستان بودم تا رکورد خوبی را در این رقابت‌ها جابه‌جا کنم.

وی با بیان اینکه در رقابت‌های جهانی لهستان در بخش انفرادی و میکس شرکت خواهیم کرد، گفت: در حال حاضر رنکینگ من در جهان ۹ است و پریسا براتچی ۷ است. امیدوارم بتوانیم در هر دو بخش به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم. هرچند کسب بهترین نتیجه بستگی به شرایط مسابقات دارد. البته در میکس تیم با ترکیب پریسا براتچی که تا به امروز نتایج خوبی را در مسابقه‌های مختلف کسب کرده و رکوردهای قابل قبولی را در تمرین‌ها از خود به ثبت رسانده است، می‌توانیم بهترین عملکرد را رقم بزنیم.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم از این مسابقات همانند چین تایپه با دست پر بازگردیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *