سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی: هنوز برای قهرمانی در لیگ زود است


دیدار تیم های فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس و پارس جنوبی بوشهر

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: گفتن این که دیگر قهرمان مسابقات لیگ برتر هستیم اشتباه است زیرا ۱۰ بازی تا پایان فصل باقی مانده و هر بازی حکم یک فینال را دارد.

عباس طیب نژاد در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: بازی در بندرعباس بسیار سخت بود اما از این که توانستیم مقابل تیم جوان و با انگیزه شهرداری به برتری دست یابیم، بسیار خوشحالم.

وی با بیان این که هدف نخست تیمش کسب سه امتیاز بود، خاطرنشان کرد: با این پیروزی توانستیم جایگاه خود را در صدر جدول استحکام بخشیم و قهرمانی نیم فصل را به دست آوریم.

طیب‌نژاد افزود: گفتن این که دیگر قهرمان مسابقات لیگ برتر هستیم اشتباه است زیرا ۱۰ بازی تا پایان فصل باقی مانده و هر بازی حکم یک فینال را دارد. باید تلاش کنیم تا بتوانیم به این مهم دست یابیم.

او خاطرنشان کرد: به دلیل لغو پروازمان صبح روز بازی به بندرعباس رسیدیم و بازیکنان با استراحت کافی به زمین نیامدند و همین امر سبب شد تا نتوانیم نمایش همیشگی خود را به داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس  جنوبی بوشهر در پایان گفت: امیدوارم مسئولان استان هرمزگان به تیم شهرداری بندرعباس بهای بیشتری دهند زیرا این تیم آینده‌دار است و با توجه به امکانات مناسب ساحلی شهر بندرعباس در آینده می‌توانیم حرف‌های زیادی از شهرداری بشنویم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *