تولید سریال‌های جدید پلیسی در هفته ناجا

 

به گزارش سادس، جلسه‌ای با حضور سردار منتظرالمهدی در جلسه شورای مدیران معاونت سیمای سازمان صدا و سیما، با هدف تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین معاونان اجتماعی نیروی انتظامی و صدای رسانه ملی در راستای بررسی زمینه‌های همکاری مشترک برگزار شد.

دکتر نسرین آبروانی، معاون صدا در جلسه شورای مدیران معاونت صدای سازمان صدا و سیما با ارائه گزارشی از عملکرد معاونت صدا در سال ۹۵ و نیز ابتدای سال ۹۶ تاکنون که از شبکه‌های مختلف رادیویی تولید و پخش شده، اظهار کرد: معاونت صدا در راستای ارتقای فرهنگ عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی، آماده هرگونه همکاری با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی را دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت مأموریت‌های ناجا در راستای امنیت و آرامش کشور، کارشناسان مجرب و زبده این معاونت با تولید برنامه‌های هنری برای اقتدار و احترام پلیس تلاش می‌کنند ایشان درادامه گفتند درسال ۹۵ بیش از ۱۷۷هزار دقیقه ۷۳۰۰ عنوان برنامه بااستفاده از ۳۳۸۴ کارشناس درحوزه پلیس بامشارکت معاونت اجتماعی ناجا تولید و پخش شده است.

سردار سعید منتظرالمهدی نیز در این جلسه عنوان کرد: رادیو با توجه به وسعت مخاطب و اثرگذاری در جامعه می‌تواند با زمینه‌سازی فرهنگی، یاریگر پلیس در ترویج فرهنگ شهروندی باشد.

وی ادامه داد: بخش اعظمی از صدای پلیس توسط رادیو به گوش مردم رسیده که این امر قابل تحسین و تشکر است و البته نشانه‌گذاری پلیس بر روی رادیو به جهت اثرجویباری و طولانی مدت آن و همچنین بستر مناسب برای آموزش همگانی استمرار دارد.

معاون اجتماعی ناجا از تولید اپیزودهایی از سریال‌های جدید پلیسی که اکثر بخش‌های آن کارآگاهی است، در آستانه هفته نیروی انتظامی خبرداد و گفت: همچنین یک سریال رادیویی جدید که در دست تولید است در هفته ناجا در مهرماه از رادیو جوان و سلامت پخش می شود.

وی ادامه داد: در هفته ناجا، مسابقه رادیویی یکی دیگر از برنامه های معاونت اجتماعی ناجا است که به برندگان آن جوایزی از سوی این معاونت اهداء می شود.

در ادامه این جلسه، دکتر ” صدیقه اعتماد سعید” مدیر شبکه سلامت گفت: تولیدات معاونت اجتماعی ناجا در بخش هنری با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، حاوی پیام‌های ارزشمند ولی فاقد ساختار رادیویی و رسانه‌ای است لذا به منظور افزایش بازخورد مخاطبان باید تولیدات مزبور از سوی این رسانه به صورت تخصصی ساخته شود.

دیگر سخنران بعدی این جلسه، علی سیفی، مدیر شبکه رادیویی جوان بود که بر استفاده از ظرفیت رادیو و فرهنگ‌سازی از سوی نیروی انتظامی و لزوم سرمایه‌گذاری در این حوزه تاکید کرد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، جلسه شورای مدیران معاونت صدای سازمان صدا و سیما با حضور دکتر ” نسرین آبروانی” معاون صدا ، سردار “دکتر سعید منتظرالمهدی” معاون اجتماعی ناجا و اعضای شورای مدیران با هدف تبادل تفاهم نامه مشترک میان معاونت اجتماعی ناجا و معاونت صدای رسانه ملی و نیز بررسی زمینه های تعامل و همکاری دو طرف، برگزار شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *