تیر اندازی در مراسم عروسی یک کشته برجای گذاشت

مردی 39 ساله به علت سهل انگاری و برخورد ساچمه از ناحیه پهلو مجروح شد و به علت شدت جراحت وارده جان باخت.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس،رسم نادرست تیراندازی در محافل عروسی و عزا در بعضی از شهرهای چهارمحال وبختیاری و استان های همجوار، در برخی موارد، این آیین ها را به مصیبتی برای شرکت کنندگان در مراسم تبدیل می کند.
تیراندازی در مجالس عروسی و عزا، فرهنگ غلطی در این استان است که به معضل فرهنگی تبدیل شده، شاخ و برگ دوانده و معضلات دیگری را هم سبب شده.
وجود رسوم غلط در میان سنت های تاریخی و در میان اقوم مختلف کشور همیشه مشکلاتی را به همراه داشته است که به نظر می رسد باید عقلای هر قوم راهکاری برای از میان بردن این رسم های غلط بیابند و اجازه ندهند سنت های پسندیده و پذیرفته شده ای که از نیاکان به ارث رسیده اینگونه دستمایه اشتباهات شود، فرهنگ غلط تیر اندازی در یک مراسم عروسی در روستای چمن بید بخش ریگ شهرستان لردگان، یک کشته برجا گذاشت.
مردی 39 ساله که اتفاقا تیر انداز مراسم هم بود به علت سهل انگاری و برخورد ساچمه از ناحیه پهلو مجروح و به بیمارستان شهدای لردگان منتقل شد ولی متاسفانه به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.
این سنت، سالانه تعداد زیادی کشته و زخمی برجای می گذارد هرچند در این خصوص نشست های مختلفی بین سران طوایف و قبایل مختلف استان برگزار شده است ولی کماکان شاهد بروز چنین اتفاقاتی هستیم.//

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *