انقلاب اسلامی از برکات و آثار بعثت است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی از برکات و آثار بعثت است اظهار داشت : کسی که دین خدا را یاری کند خداوند او را یاری می کند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله” علی خاتمی” صبح امروز در مراسم جشن کارکنان انتظامی استان زنجان که به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد اظهار داشت : خدا را شاکریم که توفیق داد در آستانه رویداد بزرگ تاریخ بشریت مبعث پیامبر بزرگوار اسلام (ص) ، در جمع شما سبز پوشان عرصه امنیت باشیم.
وی مبعث حضرت رسول اکرم (ص) را رویداد بزرگ تاریخ بشریت بیان کرد و خاطر نشان کرد : خداوند بلند مرتبه نعمت های زیادی را به ما اعطا فرموده است ولی هیچ کدام ، همراه با کلمه منت بیان نشده است.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با بیان اینکه خداوند تبارک و تعالی نعمت مبعث را سنگین و غیر قابل جایگزین معرفی کرده است تصریح کرد : آخرین و کامل ترین دین برای هدایت انسان، دین مقدس اسلام است که با مبعث پیامبر گرامی به کمال رسیده است.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه وقتی دنیا به ویژه سرزمین حجاز در جهل و نادانی به سر می برد خداوند تبارک و تعالی پیامبر گرامی اسلام را برای هدایت بشر فرستاد گفت : بعثت یعنی بر انگیخته شدن و تحول در جامعه ایجاد کردن.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی از برکات و آثار بعثت است اظهار داشت : در دوران دفاع مقدس که تمام دنیا از صدام پشتیبانی می کردند، ایران اسلامی با منطق بعثت و قرآن کریم ایستاد و پیروز شد چون خداوند وعده داده کسی که دین خدا را یاری کند خداوند او را یاری می کند.
آیت الله خاتمی تصریح کرد: امروز با همه توطئه ها، نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح ما به برکت پیروی از منطق بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص )در مقابل دشمنان ایستاده اند.
در ادامه این مراسم به مناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص ) از طرف فرماندهی انتظامی استان زنجان از پدر دو شهید فیضی و مردانی ها تجلیل و جوایز برندگان مسابقه امر به معروف و نهی از منکر اهداء شد .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *