آمادگی پلیس تا روز انتخابات و پس از آن


فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هرچه به 29 اردیبهشت ماه زمان برگزاری انتخابات نزدیکتر شویم آمادگی ما ببشتر خواهد شد، گفت: در روزهای گذشته که شورای نگهبان و وزارت کشور آماده اعلام صلاحیت‌ها بودند علیرغم آنکه مطمئن بودیم کاندیداها به قانون تمکین خواهند کرد؛ اما با توجه به شیطنت برخی‌ها در خارج از کشور ما آمادگی پیشدستانه داشتیم که خوشبختانه مشکلی هم پیش نیامد.

به گزارش سادس، سردار حسین اشتری در عصر نخستین روز از همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا که با حضور رییس مجلس برگزار شد، گفت: رییس مجلس بزرگواری فرمودند و دعوت نیروی انتظامی را پذیرفتند.

وی با بیان اینکه نشست سراسری ناجا سالی یکبار و برای نظارت و بررسی برنامه‌های سال قبل انجام می‌شود تا اقدامات سال گذشته بررسی و برنامه‌های سال اتی بررسی شود، افزود: نیروی انتظامی در سال گذشته و با حضور در تمام صحنه‌ها توانست وظیفه خودش را به خوبی انجام دهد و ان‌شاالله امسال هم با آمادگی کامل حضور خواهند داست.

سردار اشتری تاکید کرد: آمادگی ما برای برگزاری انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری تا روز انتخابات و پس از آن ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباب مبارزه با قاچاق کالا گفت: نیروی انتظامی آماده مبارزه با قاچاق کالاست اما در این زمینه احتیاج به قدرت قانونی بیشتری داریم که گزارش‌های آن به صورت مکتوب برای مجلس ارسال شده است.

فرمانده ناجا درباره بودجه این نیرو در سال 96 نیز گفت: از نظر مالی حرکات خوبی انجام شده است، اما تا رسیدن به نقطه کامل شدن بودجه و رفع نیازهای ما فاصله وجود دارد که امیدواریم با همکاری مجلس این اقدامات انجام شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *