ضرورت حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی در وزارت بهداشت


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به ابراز تمایل قاضی‌زاده هاشمی برای کناره‌گیری از وزارت بهداشت با بیان اینکه در این دوره یک امید و نگرش مثبت به حوزه سلامت و رفع مشکلات در مردم ایجاد شده از وزیر بهداشت خواست با تداوم حضور خود در دولت به استمرار این امید در دل مردم کمک کنند.

به گزارش خبرنگار سادس، دکتر مهدی شادنوش در همایش ارتقاء سلامت دهان و دندان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که خیلی از بزرگان و از جمله برخی مراجع عظام تقلید بر  ضرورت حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی در وزارت بهداشت تاکید کردند، من نیز به عنوان یک شهروند با توجه به امید و نگاه مثبتی که در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شده از شما می‌خواهم که بر این مسند مانده و با مدیریت خود به بهبود شرایط مرتبط با سلامت مردم کمک کنید.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم و خصوصا در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کارهای بزرگ و ماندگاری انجام شده است، تصریح کرد: تداوم حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی در وزارت بهداشت بی‌تردید امیدها به گسترش ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در حوزه سلامت را افزایش می‌دهد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به سفر امروز وزیر بهداشت به سمنان گفت: امروز 18 پروژه این دانشگاه افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و علاوه بر آن عملیات اجرایی 72 پروژه بهداشتی نیز در این استان آغاز می‌شود که عمده این پروژه‌ها در مناطق محروم و دورافتاده استان است.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی این 18 پروژه که امروز افتتاح شد همگی در دولت تدبیر و امید به زمین زده شده است، تصریح کرد: برای آماده‌سازی این پروژه‌ها اعتباری افزون بر 340 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان باز تکمیل و پایان تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام باقی‌مانده از دولت‌های قبل حوزه سلامت در این استان خبر داد و اضافه کرد: همه پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه سلامت استان سمنان تا سال گذشته تکمیل و به بهره‌برداری رسیدند و کلنگ 18 پروژه‌ای که امروز افتتاح شد همگی در دولت یازدهم به زمین زده شده است.

شادنوش با بیان اینکه تلاش ما در استان سمنان این بوده که توزیع عادلانه‌ای در حوزه خدمات بهداشتی-درمانی داشته باشیم گفت: همه مناطق مختلف استان از دورترین شهرها و روستاها تا مرکز استان از برکات پروژه‌های بهداشتی و درمانی این دولت بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به برگزاری همایش ملی ارتقاء سلامت دهان و دندان در دانشکده دندانپزشکی سمنان گفت: یکی از خدمات ارائه شده همین دانشکده دندانپزشکی است که در سال 92 در قالب یک کلینیک کوچک افتتاح شد و امروز به یک مرکز علمی بالنده تبدیل شده است.

شادنوش با بیان اینکه در سال 92 حتی یک متخصص دندانپزشک در استان نبود ادامه داد: امروز به لطف خداوند و کارهای بزرگی که انجام شده تنها 33 نفر عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی بوده و به مردم استان خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه نیز از حضور این اعضای هیئت علمی بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: روزانه حداقل دو نفر از اعضای هیئت علمی دندانپزشکی در شهرستان‌های گرمسار و دامغان حضور دارند، ضمن اینکه کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی در اکثر شهرستان‌های استان و از جمله گرمسار، سمنان، مهدیشهر و دامغان ایجاد و مردم از خدمات فوق‌تخصصی بهره‌مند هستند.

شادنوش با اشاره به برخی خدمات بهداشتی در استان گفت: امروز 100درصد خانه‌های بهداشت استان سمنان تملکی شدند.

به گزارش سادس، در این همایش ملی یک تابلوی خوشنویس از آثار استاد طاهری نقاش و خوشنویس برجسته سمنانی که به شعر معروف “… تورا من چشم در راهم …”نیما یوشیج مزین شده بود از سوی مردم سمنان به وزیر بهداشت اهداء شد.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *