پشتوانه محکمی برای همسرتان باشید

به گزارش سادس به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: زنان معمولاً در روابط با همسران خود تمایل زیادی به ناز کردن و به اصطلاح منت کشیدن از سوی شوهران خود دارند اما باید در نظر داشت که تکرار این رفتار نتیجه معکوسی را از طرف مردان به همراه خواهد شد.

وی ادامه داد: برخلاف تصور زنان که برای جلب توجه همسر خود در مسائل کوچک و بزرگ زود به گریه می‌افتند و نقش یک زن حساس را بازی می‌کنند، نه تنها این رفتا باعث افزایش محبت میان آن‎ها نمی‌شود بلکه موجب می‌شود تا مردان تصور غلطی بر ضعیف، بی‌طاقت و شکننده بودن همسر خود در مقابل مسائل کوچک و بزرگ زندگی پیدا کنند و در نتیجه باعث دلسرد شدن از او می‌شود.

نظامی تاًکید کرد: در این شرایط مردان سعی می‌کنند تا از برقراری ارتباطات کلامی زیاد با همسر خود پرهیز کنند و او را در جریان تمام کارها و مسائل روزمره قرار ندهند تا موجب ناراحتی وی نشوند؛ در نتیجه این موضوع بدون شک برای خانم‌ها ناخوشایند است.

این روان‌شناس خانواده در پایان گفت: برای تقویت اعتماد و روابط عاطفی میان شما و همسرتان خود را در سختی‌ها و مشکلات قوی نشان دهید و تکیه‌گاه و پشتیبان او باشید تا موجب دلگرمی وی نسبت به شما شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *