عملکرد کدام بازیکن در سال جدید مانند مسی بوده است؟


آنتوان گریزمان

تنها یک مهاجم در لالیگا توانسته است همچون ستاره بارسلونا(لیونل مسی) 5 بار در سال جدید (2017) گلزنی کند.

به گزارش سادس و به نقل از آس، آنتوان گریزمان در دیدار یکشنبه شب مانع شکست اتلتیکو مادرید شد و توانست یک امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد. مهاجم فرانسوی از فاصله 25 متر شوت سرکش و زیبایی را به سمت دروازه اتلتیک بیلبائو زد که توپ درون دروازه جای گرفت. گریزمان که سال 2016 را با آمار بدی به پایان رساند با این گل نشان داد که بهترین شروع را در سال جدید داشته است. او در تمام رقابت ها توانسته است پنج گل به ثمر برساند و تبدیل به برترین گلزن لالیگا شود. البته مسی در این جایگاه مهاجم فرانسوی را همراهی می‌کند. او توانست برابر ایبار پنجمین گل خود را به ثمر برساند.
عملکرد گریزمان در خط حمله فوق العاده بوده است چون در 6 بازی پنج گل به ثمر رساند که سه گل در لالیگا و سه گل در کوپا دل‌ری را وارد دروازه حریفان کرد. او تنها نتوانست برابر رئال بتیس در ویسنته کالدرون گلزنی کند. مسی نیز تنها در آنوئتا موفق به گلزنی نشد. تا به این جا در سال 2017 هر دو رقابت جذابی را شروع کردند که باید دید کدام یک این روند را حفظ خواهند کرد. در میان بزرگترین مهاجم ها کریستیانو رونالدو دو گل، نیمار سه گل، لوییس سوارس چهار گل و کریم بنزما دو گل به ثمر رسانده اند.

پنجمین گل گریزمان در سال جدید برابر تیمی به ثمر رسید که مهاجم فرانسوی آمار گلزنی خوبی برابر این تیم دارد. او تاکنون در 13 بازی مقابل اتلتیک هشت بار گلزنی کرده است. تیم های رایووایکانو و اسپورتینگ خیخون هر یک هفت بار دورازه شان توسط گریزمان باز شده است.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *