2 خودرو با 225 كيلو ترياك توقيف شد

فرمانده انتظامي استان از توقيف دو دستگاه خودرو و كشف 225 كيلوگرم ترياك در شهرستان “لارستان” خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “احمد علي گودرزي”گفت: در راستاي اخبار و اطلاعات كسب شده مبني بر اينکه قاچاقچيان قصد دارند با استفاده از يک دستگاه خودرو پژو 405 مقاديري مواد مخدر را از سمت جاده صحراي باغ به سمت عماد شهر حمل كنند، موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفته و اکيپي از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي افزود: مأموران با ايجاد ايست و بازرسي و كنترل خودروهاي عبوري موفق شدند خودرو پژو 405 را توقيف و در بازرسي از آن 195 كيلوگرم ترياك كشف كنند که در اين رابطه دو نفر قاچاقچي مواد مخدر نيز دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: همچنين مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان هنگام کنترل جاده مواصلاتي بندرعباس- لارستان، به يک دستگاه خودرو سواري پژو پارس كه از سمت “درز و سايبان” به سمت لارستان در حال حركت بود مظنون و خودرو را متوقف كردند.

گودرزي با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو 30 كيلوگرم ترياك كشف شد، افزود: در اين رابطه دو نفر دستگير و تحويل مرجع قضائي شدند.

وي تأكيد كرد: برخورد با پديده شوم مواد مخدر و قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار فرماندهي انتظامي استان فارس قرار دارد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *