مردم و مسئولان در ريشه کني آسيب هاي اجتماعي پشتيبان ناجا باشند

نماينده مردم شهرستان “پارس آباد” و “بيله سوار” در مجلس شوراي اسلامي، گفت: مردم و مسئولان در ريشه کني آسيب هاي اجتماعي و افزايش احساس امنيت حامي و پشتيبان نيروي انتظامي باشند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، “شکور پور حسيني” در جريان بازديد از مرکز فوريت هاي پليسي 110 “پارس آباد” با قدرداني از عملکرد مطلوب و تأثيرگذار کارکنان انتظامي در تأمين امنيت و مقابله با جرايم، اظهار داشت: اقشار مختلف مردم بايد به امنيتي که ثمره تلاش هاي ايثار گونه پليس در جامعه است افتخار کنند.

وي ناجا را مجموعه اي ولايي و مردمي که کارکنان آن ملقب به صفت مجاهدان في سبيل الله از سوي مقام معظم رهبري هستند، معرفي کرد و افزود: کارکنان ناجا بايد قدر و منزلت ارزشمند و مقدس خود را در نظام اسلامي دانسته و روز به روز با انگيزه مضاعف در مسير خدمتگزاري به مردم گام بردارند.

نماينده مردم شهرستان “پارس آباد” و “بيله سوار” در خانه ملّت با بيان اينکه کارکنان انتظامي “پارس آباد” طي 10 ماهه سال جاري توانسته اند توفيقات ارزنده اي را در حوزه هاي مأموريتي کسب کنند، تصريح کرد: مردم و مسئولان در ريشه کني آسيب هاي اجتماعي و افزايش احساس امنيت حامي و پشتيبان نيروي انتظامي باشند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *