فرنگی‌کاران دقیقه 90 به سفارت فرانسه دعوت شدند


جام جهانی کشتی فرنگی - تهران

در حالیکه رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت فرانسه تنها 5 روز دیگر در پایتخت این کشور برگزار می‌شود، تیم اعزامی ایران با دعوت سفارت این کشور در تهران صبح فردا(سه شنبه) به سفارت فرانسه می‌رود.

به گزارش سادس، در حالیکه اعزام تیم کشتی آزاد ایران به دلیل آنچه عدم همکاری سفارت فرانسه برای صدور روادید عنوان شده از سفر به تورنمنت پاریس بازماند اما فرنگی‌کاران اعزامی قرار است صبح فردا(سه شنبه) برای انجام مصاحبه به سفارت فرانسه بروند.

کادر فنی کشتی فرنگی نیز کاملا از اعزام تیم به فرانسه ناامید شده بود و کشتی‌گیرانی که قرار بود به این تورنمنت بروند با اجازه کادر فنی راهی شهرهای خود شده بودند اما بعدازظهر روز گذشته(یکشنبه) سفارت فرانسه در دقیقه 90 از فرنگی‌کاران برای انجام مصاحبه جهت صدور روادید دعوت کرد تا به  احتمال زیاد حضور این تیم در تورنمنت پاریس قطعی شود.

نکته عجیب اینجاست که چرا سفارت فرانسه فقط به فرنگی‌کاران ایران برای حضور در تورنمنت این کشور وقت مصاحبه داده و آزادکاران از حضور در این تورنمنت بازمانده‌اند؟

تورنمنت کشتی پاریس روزهای نهم و دهم بهمن ماه در رشته‌های آزاد و فرنگی به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود که تیم منتخب کشتی فرنگی با 6 کشتی‌گیر شامل محسن حاجی‌پور (59 کیلو)، علی ارسلان (66 کیلو)، رامین طاهری (80 کیلو)، حسین نوری (85 کیلو)، علی‌اکبر حیدری (98 کیلو) و امیر قاسمی منجزی (130 کیلو) در این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت.

پیش از این قرار بود عظیم گرمسیری، سعید عبدولی، رسول گرمسیری،سامان عزیزی، علی‌اکبر حیدری و مصطفی صالحی‌زاده نیز عازم این تورنمنت شوند اما نام آن‌ها در بین تیم اعزامی به چشم نمی‌خورد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *