دانش نظري پليس لازمه مقبوليت اذهان عمومي

فرمانده انتظامي استان تقويت و بهبود مهارت ها و دانش نظري كاركنان در ارائه تصويري مقبول از پليس در نزد اذهان عمومي را بسيار موثر دانست و گفت: پويايي محيط كار و ضرورت همگامي كاركنان، ضرورت ساختارهاي نوين مديريتي است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “كيومرث عزيزي” در همايش يك روزه روساي دفاتر رده هاي فرماندهي انتظامي استان مركزي با تاكيد بر اقتضاي جوامع بشري در به كارگيري دانش به روز بيان داشت: پيشرفت روز افزون علم در جوامع بشري اقتضا مي‌کند که اجتماع را بهتر شناخته و فنوني را به کار بگيريم که هميشه کارايي لازم را داشته باشند و رشد اجتماعي جامعه را هموار سازند .

وي منابع انساني را يکي از بزرگترين سرمايه هاي هر سازمان برشمرد و گفت:‌ با آموزش هاي لازم مي توان قابليت هاي كاركنان را ارتقا بخشيد و به بهترين شكل با نظام هاي اجتماعي همسو شد و به بهترين بازخورد ها در مديريت موفق دست يافت.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: در نيروي انتظامي فرماندهان با توجه به حساسيت و اهميت مسئوليت خود در مقوله نظم و امنيت اجتماعي بايد فرصت کافي براي فکر کردن داشته باشند تا بتوانند با کم ترين هزينه و متناسب با برنامه ريزي دقيق به نتيجه مطلوب و موثر در حوزه مسئوليتي خود برسند.

عزيزي برنامه ريزي منظم و روش صحيح در اجراي برنامه ها را ضرورتي براي فرماندهان در نيروي انتظامي عنوان كرد و گفت: مجهز کردن مسئولان دفاتر به علوم و فنون به روز و کاربردي ضرورتي انکار ناپذير و قابل توجه است که مي بايست در اولويت هاي کاري فرماندهان قرار گيرد .

وي افزود: برنامه ريزي و اثربخشي برنامه ها و طرح هاي امنيت بخش در نيروي انتظامي تابع عملکرد مديران بوده و اين در حالي است که وظيفه تأمين و سازمان دهي منابع و اطلاعات کاري مورد نياز مديران با مسئولان دفاتر بوده و از جمله وظايف بنيادي آن ها است .

سردار عزيزي قانون‌مداري، رعايت انضباط ظاهري و آراستگي را از شاخصه هاي لازم براي روساي دفاتر رده هاي فرماندهي خواند و افزود: همچنين وقت شناسي، بيان خوب، سعه صدر، روزآمدي، آگاهي از اصول مكاتبات و شناخت اصول بايگاني را از جمله ديگر مهارت هاي لازم براي مسئولان دفاتر رده هاي فرماندهي است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *