خوشحالی پیولی از ۸ پیروزی پیاپی اینتر


استفانو پیولی

سرمربی اینتر از پیروزی با ارزش تیمش برابر پالرمو سخن گفت‌ و از کسب هشتمین پیروزی پیاپی تیمش ابراز رضایت کرد.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از توتو اسپورت، اینتر در چند هفته‌ گذشته که نتایج خوبی را کسب کرده است، موفق شد در هفته‌ بیست و یکم ایتالیا با نتیجه‌ یک بر صفر میزبان خود پالرمو را از پیش‌رو بردارد.

استفانو پیولی بعد از برد تیمش برابر پالرمو گفت‌: از قبل می‌دانستیم بازی سخت و نزدیکی داریم. خوشحالم که تیمم توانست این بازی را با برد به پایان برساند. پالرمو در خانه هر تیمی را اذیت می‌کند و در این بازی نیز آنها فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند اما بازیکنانم کاملا هوشیار بودند و بازی را کاملا در اختیار گرفته بودند. موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم و شاید اگر می‌توانستیم، نتیجه‌ جور دیگری می‌شد و گل‌های بیشتری را وارد دروازه‌ حریف می کردیم. حالا به سه بازی سخت آینده فکر می‌کنیم. باید با پسکارا، یوونتوس و لاتزیو بازی کنیم که بازی‌های دشواری است.

کریستین آنسالدی در دقایق پایانی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا اینتر بازی را ۱۰ نفره به پایان برساند. پیولی درباره این اخراج هم گفت‌: اخراج بی‌موردی بود. می‌توانستیم جلوی آن را بگیریم. به‌ هر حال باید با این موضوع کنار بیاییم. در بازی بعدی آنسالدی را در اختیار نداریم که نگران کننده است.

اینتر برای اولین بار از سال ۲۰۱۲ توانسته است در هشت بازی پیایی به پیروزی برسد. آنها با روند مثبتی که در هفته‌های اخیر داشتند، توانستند به رده پنجم جدول رده‌بندی برسند و بالاتر از همشهری خود میلان قرار داشته باشند. اینتر هفته‌ آینده در خانه باید به دیدار پسکارا، تیم بیستم جدول رده‌بندی برود که تنها ۹ امتیاز از ۲۰ بازی کسب کرده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *