خطر مرگ از بیخ گوش مدافع هال سیتی گذشت + عکس


رایان میسون

رایان میسون بعد از عمل جراحی جمجمه در شرایط خوبی به سر می‌برد ولی باید برای مراقبت‌های ویژه‌ در بیمارستان باقی بماند.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از گاردین، در جریان بازی شب گذشته (یکشنبه) چلسی و هال سیتی، گری کیهیل و رایان میسون روی یک نبرد هوایی برخورد بدی باهم داشتند. در همان لحظه، بازیکن هال سیتی که هوشیار بود از تیم پزشکی خواست تا سریعا وارد زمین شوند. میسون در حالی که به نظر می‌رسید از حال رفته، از زمین مسابقه خارج شد تا به بیمارستان منتقل شود.

باشگاه هال سیتی در بیانیه‌ای اعلام کرد این بازیکن از ناحیه جمجمه دچار شکستگی شده است و نیاز به عمل جراحی داشت که بلافاصله صورت گرفت و او اکنون شرایط خوبی دارد و سلامتی خود را بازیافته است.

گری کیهیل نیز برای این بازیکن آرزوی سلامتی کرد و گفت‌: خوشحالم میسون سلامتی‌اش را به دست آورده است. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

همچنین کونته نیز در نشست خبری خود از این بازیکن یاد کرد و عنوان کرد: همه در چلسی منتظر خبر سلامتی کامل میسون هستند. امیدواریم او را خیلی زود در زمین مسابقه ببینیم.

مشابه چنین اتفاقی در سال ۲۰۰۶ برای پتر چک، دروازه‌بان چلسی در مقابل ردینگ رخ داد و او دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه سر شد که در ادامه جایش را به کارلو کودیچینی داد که او نیز دچار مصدومیت شد تا جان تری در درون دروازه‌بان قرار بگیرد. چک از آن زمان تاکنون با کلاه ایمنی در زمین بازی حاضر می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *